Zdobądź jakąś porządną broń – zadanie główne, występujące w pierwszym rozdziale Risen. Zleca je Jan przy pierwszym spotkaniu z Bezimiennym.

Przebieg zadania

Podczas wykonywania zadania Porzucony i samotny Bezimienny dociera do domu Jana. Bandyta Dona zleca bohaterowi przeszukanie posiadłości w celu odnalezienia lepszej broni niż ten obecnie posiada.

Aby wykonać to zadanie, Bezimienny najpierw przeszukuje kredens na parterze, gdzie znajduje klucz. Następnie udaje się na piętro, gdzie używa go do otwarcia kufra, w którym oprócz mapy wyspy oraz kilku innych przedmiotów znajduje miecz.

Po opróżnieniu skrzyni zadanie zostaje ukończone, a Bezimienny otrzymuje pięćdziesiąt punktów doświadczenia. Po powrocie do zleceniodawcy i poinformowaniu go o wykonaniu zadania, bohater otrzymuje kolejne dwadzieścia pięć punktów doświadczenia.

Opis

Przeszukaj dom, by znaleźć dobrą broń.

Ciekawostki

  • Jan nosi przy sobie nóż myśliwski, słabszą broń niż ta, którą zleca zdobyć Bezimiennemu.

Więcej z Fandomu