Porozmawiaj z Carlosem – zadanie główne, występujące w Risen 2: Mroczne Wody. Jest zlecane automatycznie po wykonaniu zadania "Uratuj Patty".

Przebieg zadania

Spotkanie z komendantami

Po uratowaniu Patty i zaprowadzeniu jej do Carlosa, któremu przekazała wiadomość o broni mogącej pokonać Krakena, Bezimienny zakwaterował kobietę w swym pokoju, a sam udał się na spotkanie z wyżej wymienionym komendantem. W jego gabinecie spotkał również Sebastiano. Obydwaj komendanci rozmawiali o kolonizacji Arborei. Kiedy Sebastiano udał się na Czarną Betty, Carlos powiadomił bohatera o szczegółach jego nowej misji, polegającej na odnalezieniu Stalowobrodego oraz broni zdolnej pokonać Krakena.

Ostatnia wypłata

Po rozmowie z Carlosem, Bezimienny udał się po ostatnią wypłatę do Angusa. Księgowy nie chciał wypłacić bohaterowi złamanego grosza, gdyż słyszał jego rozmowę z komendantem i wiedział że bohater nie należy już do Inkwizycji. Bezimienny mógł wtedy zrezygnować albo powołać się na przepisy (Złotousty 5), które mówiły że w tej sytuacji także musi dostać wypłatę, po czym urzędnik zapłacił mu 200 sztuk złota.

Zapisy w dzienniku

  • Patty dowiedziała się czegoś ważnego. Potrzebuje statku. Musimy porozmawiać o tym z Carlosem.

Więcej z Fandomu