FANDOM

Zaświaty – miejsce, występujące w Risen 2: Mroczne Wody oraz Risen 3: Władcy Tytanów. Jest to miejsce pobytu zmarłych.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywają tam dusze, które nie mogą zaznać spoczynku. Wejściem do zaświatów jest Ołtarz przemienienia znajdujący się na Wyspie Umarłych. Miejscem opiekuje się Indianin Tao. Podczas akcji gry Bezimienny przybywa do Zaświatów w dwóch celach:

  1. By skontaktować się ze Stalowobrodym za posrednictwem jego ducha;
  2. By znaleźć duszę Kostucha.

Gdy tylko przeniesie się w to miejsce może bez problemu znaleźć ducha swojego szalonego doktorka, natomiast do odnalezienia ducha kapitana potrzebuje berła czaszki. Aby je wykonać musi pomóc tamtejszym duchom Indian, a te w podzięce oddadzą mu swoje cenne skarby - składniki berła.

Risen 3: Władcy Tytanów

Zaświaty występują głównie w koszmarach Zagubionego, w których błąka się on po mrocznym lesie, często znajdując różne postacie. Mogą to być Mendoza, Stalowobrody, Ursegor, Mara, Slayne bądź Garcia. Bohater wkroczył też do Zaświatów przez Kryształowy Portal na wyspie Taranis, gdzie odbywa ważną rozmowę z Tao. Zaświaty w tej części gry są zupełnie niepodobne do tych z Risen 2. Wszystko co w nich się znajduje ma charakterystyczne biało-czarne kolory, natomiast wszelkie promienie słoneczne są tłumione przez szybko mknące chmury. Roślinność jest w Zaświatach skąpa, bądź martwa. W tym świecie panują Władcy Cieni, którzy dzięki Kryształowym Portalom przedostają się do świata ludzi. Przez większą część akcji w Zaświatach jest także uwięziony Nekroloth, który jednak wydostaje się dzięki źle przeprowadzonemu Rytuałowi Ducha.

Mieszkańcy

Lista mieszkańców zaświatów:

Ciekawostki

  • W Risen 3 Zaświaty przypominają wizje po założeniu Jedynego Pierścienia Władzy Saurona z uniwersum Władcy Pierścienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki