Fandom

Risenpedia

Wyspa Sztormów

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Wyspa Sztormów – wyspa dostępna w dodatku DLC Świątynia Powietrza do Risen 2: Mroczne Wody. Znajduje się na południe od Starego Kontynentu. Otaczają ją magiczne sztormy przez co wyspa jest bardzo niebezpieczna dla statków. Znajduje się na niej Świątynia Powietrza.

Historia

Przed akcją gry

Na wyspie znajdowała się najpewniej jedna z najważniejszych części państwa gargulców. W czasach chaosu, by przetrwać schroniły się do swych górskich krypt, w tym do Świątyni Powietrza.

Wiele lat później na wyspie został pozostawiony Crouse za próbę okradnięcia swego kapitana – Alvareza.

Risen 2: Mroczne Wody – Świątynia Powietrza

Na wyspę przybyła Mara, by przebudzić i przejąć władzę nad gargulcami. Pozostawiła generała, by ten sprawował pieczę nad wyspą ze świątyni. Kilka dni później na wyspę przybył Bezimienny ze swym przyjacielem, druidem Eldrikiem, by zniszczyć główną wylęgarnię gargulców. Wytępili siły Mary stojące im na drodze do świątyni i zamknęli magiczne gejzery, z których stwory czerpały swą siłę, z pomocą serum, które Eldrik sporządził z jaj latających bestii, a następnie udali się zlikwidować generała i jego straż w świątyni. Po tym wraz z Crouse'em odpłynęli z wyspy.

Dalsze losy

Po pokonaniu gargulców wyspa najpewniej jest opuszczona.

Najważniejsze miejsca

Najważniejsze miejsca znajdujące się na wyspie:

Plaża

Znajduje się na południu wyspy. Przy jej zachodniej części cumuje Czarna Betty.

Obóz Crouse'a

Znajduje się w południowo-wschodniej części wyspy. Mieszka tu rozbitek Crouse. W środku wybudowany jest barak.

Świątynia Powietrza

Centralny punkt wyspy. Znajduje się na samym szczycie góry na wyspie. To w niej urzęduje generał i to w niej schroniły się gargulce.

Mieszkańcy wyspy

Rdzennymi mieszkańcami wyspy były gargulce. Poza nimi przez jakiś czas zmuszony był na niej mieszkać Crouse. Później na wyspie zalęgły się stwory Mary.

Skarby

Rośliny

Rośliny rosnące na wyspie:

Bestiariusz

Stworzenia zamieszkujące wyspę:

Ciekawostki

  • Jest to jedyna wyspa w Risen 2: Mroczne Wody, na której nie można znaleźć żadnego z legendarnych przedmiotów;
  • po wyciszeniu ostatniego z magicznych gejzerów pogoda na wyspie ulega poprawie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki