FANDOM

Wyspa Mgieł – jedna z Wysp Południowych, występuje tylko w DLC do Risen 3 o tej samej nazwie. Urzęduje tutaj Inkwizycja pod przywództwem Carlosa. Tu też zapuściły się Cienie. Można tu spotkać kilku Pożeraczy dusz. Wyspa Mgieł jest wyjątkowo skalistą wyspą z czterema zatokami, z których jednak tylko północno-zachodnia nadaję się do cumowania statków. Na pozostałych z wody wystają skały o które rozbiło się kilka statków. Wyspa obfituje w wodę pitną oraz zwierzynę łowną. W centrum wyspy znajduje się pradawny kamienny krąg a dalej na wschodzie stare ruiny. Z powodu mgły otaczającej wyspę nie jest łatwo ją znaleźć. Inkwizycja znalazła ją przez przypadek podczas poszukiwań nowego miejsca do założenia bazy.

Przed akcją gry

Po przybyciu Inkwizycji na wyspę, założyli oni obóz w zachodniej części wyspy. Carlos jako nowy gubernator, wysłał kilka grup zwiadowców by zbadali każdą część wyspy.

Risen 3: Władcy Tytanów

Zagubiony przybywa na wyspę po tym jak Kostuch opowiedział mu swój sen o wyspie otoczonej mgłą. Po zejściu na ląd spotkał zwiadowcę Inkwizycji Venturo, który opowiedział mu o sytuacji panującej na wyspie.

Dalsze losy

Po pokonaniu wszystkich Pożeraczy Dusz, Inkwizycja mogła przystąpić do kolonizacji wyspy.

Ciekawostki

  • Ruiny znajdujące się na wyspie wskazują na odrębny styl architektoniczny, gdyż nie przypominają tych ze Starego Kontynentu ani Indiańskich;
  • Na wyspie w przeszłości poszukiwano złota.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki