FANDOM

Wybuchowy Ben – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on piratem z załogi Wrony.

Risen 2: Mroczne Wody

Spotkać Bena można zawsze podczas ataku na Świątynię Ziemi, lecz podczas walki. Rozmowa z nim jest jednak możliwa tylko jeśli Bezimienny sprzymierzy się z Tubylcami. Po wykonaniu laleczki voodoo Jima bohater wciela się w pirata i udaje się do Świątyni. Stojący przy wejściu do części z sarkofagami Floyd nie ma zamiaru go wpuszczać, więc pirat musi załatwić parę spraw w ruinach pierwszej sali Świątyni. Ben dowiedziawszy się o dostawie mówi, by Jim zostawił jedzenie u niego, a bożka jak najszybciej zaniósł do kapitana, o ile Floyd zgodzi się go wpuścić. Może powiedzieć, że wejście nie będzie proste, gdyż Floyd ma nikogo nie wpuszczać. To dlatego, że Wrona i Bakir od kilku dni bez przerwy nad czymś rozprawiają i nawet na chwilę nie wyściubili nosów ze środka. Po rozmowie z Floydem Jim odnajduje wreszcie sposób na wejście - ma okraść Bena i jego chłopaków z łupów z kradzieży grobów Tubylców. W rozmowie pirat po prostu wyjmuje Benowi łup z kieszeni. Niedługo potem następuje atak na Świątynię, w której Ben ginie.

Ciekawostki

  • Ben wygląda identycznie jak Zak oraz Harlok i kilku innych osiłków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki