FANDOM

Wulkaniczna Twierdza położona jest na stoku wulkanu, od wieków stanowiła ona siedzibę magów, gdyż to tutaj znajduje się Święty Płomień – tajemnicze źródło energii, chroniące wyspę przed kataklizmami. Teraz jednak, gdy inkwizytor przejął władzę na wyspie, a za swą siedzibę objął właśnie Wulkaniczną Twierdzę, magowie muszą tańczyć, jak im zagra Mendoza. twierdza stała się domem zarówno magów, jak i członków Inkwizycji. Wulkaniczna Twierdza jest wspaniałym kompleksem mieszkalnym oraz obronnym. To właśnie tu zgromadzona jest wiedza setek lat badań, obserwacji i odkryć ludzi z całej wyspy. Twierdza składa się z dwóch poziomów: dolnego i górnego. Na dolnym poziomie znajduje się Brama, plac treningowy, arena, komnaty Nowicjuszy, kuchnia, kuźnia oraz winnica. Natomiast na górnym poziomie mieści się Sala Świętego Płomienia, Wielka biblioteka, komnaty Magów oraz pracownie Mistrzów. W górnej części Twierdzy znajduje się również wyjście na korytarz wzdłuż skarpy, prowadzący do Bramy Świątyni w Wulkanie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wulkaniczna Twierdza

  • Risen inicjacja na maga.

    3 wiadomości
    • To Twój wybur. Każdy lubi co innego, więc najlepiej jak sam zdecydujesz, co będzie najlepsze dla Ciebie.
    • Trochę pograłem, i dobrze się gra. Bardzo przydaje się dla maga więcej życia i many, więc chyba dobrze wybrałem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki