Fandom

Risenpedia

Wulkaniczna Twierdza

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Wulkaniczna Twierdza położona jest na stoku wulkanu, od wieków stanowiła ona siedzibę magów, gdyż to tutaj znajduje się Święty Płomień – tajemnicze źródło energii, chroniące wyspę przed kataklizmami. Teraz jednak, gdy inkwizytor przejął władzę na wyspie, a za swą siedzibę objął właśnie Wulkaniczną Twierdzę, magowie muszą tańczyć, jak im zagra Mendoza. twierdza stała się domem zarówno magów, jak i członków Inkwizycji. Wulkaniczna Twierdza jest wspaniałym kompleksem mieszkalnym oraz obronnym. To właśnie tu zgromadzona jest wiedza setek lat badań, obserwacji i odkryć ludzi z całej wyspy. Twierdza składa się z dwóch poziomów: dolnego i górnego. Na dolnym poziomie znajduje się Brama, plac treningowy, arena, komnaty Nowicjuszy, kuchnia, kuźnia oraz winnica. Natomiast na górnym poziomie mieści się Sala Świętego Płomienia, Wielka biblioteka, komnaty Magów oraz pracownie Mistrzów. W górnej części Twierdzy znajduje się również wyjście na korytarz wzdłuż skarpy, prowadzący do Bramy Świątyni w Wulkanie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wulkaniczna Twierdza

  • Risen inicjacja na maga.

    3 wiadomości
    • To Twój wybur. Każdy lubi co innego, więc najlepiej jak sam zdecydujesz, co będzie najlepsze dla Ciebie.
    • Trochę pograłem, i dobrze się gra. Bardzo przydaje się dla maga więcej życia i many, więc chyba dobrze wybrałem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki