FANDOM

Na pewno nie dzięki swojemu rozumowi. Jest głupi jak but.

Gregorius Emmanuel Stalowobrody o Wronie

Wrona (ang. Crow, błędnie tłumaczony Krukiem) – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody i Risen 3: Władcy Tytanów. Jest to jeden z najgroźniejszych piratów pływających po Wyspach Południowych.

Przed akcją gry

Wiadomo, że był postrachem wód północnych gdzie rabował oraz zatapiał okręty Inkwizycji. Z rozkazu Admirała Alvareza wraz innymi kapitanami wyruszył w podróż do Świątyni Wody, aby ją ograbić. Po przebudzeniu się Mary sprzymierzył się z nią stając się jej podwładnym oraz niewolnikiem. Jest kapitanem Ducha. Stoczył bitwę morską z Inkwizycja

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny VS Wrona.jpg

Bezimienny zabijający Wronę

Bezimienny próbując znaleźć Harpun Tytanów dowiaduje się od Stalowobrodego, że posiadaczem owego artefaktu jest Wrona. Bohater po wypłynięciu z Tacarigui cumuje niedaleko Wybrzeża Ostrzy gdzie obecnie znajduję się kapitan Wrona. Po zejściu na ląd okazuję się, że sprzymierzył się z Tubylcami, którzy prowadzą wojnę z Inkwizycją. Wrona obiecał im, że pomoże pokonać Niebieskie Płaszcze w zamian za jedzenie oraz pomoc w przyzwaniu Tytana Ziemi. Bezimienny, aby zdobyć artefakt musiał zebrać sprzymierzeńców (Tubylców lub Inkwizycję). Niezależnie od wyboru jaki podejmie bohater, Wrona zostaje zabity.

Ostatnie słowa

  • Wrona: Nieproszeni goście?
  • Bakir: Muszą zginąć.
  • Wrona: Świetny pomysł.
  • Bakir: Tonka! Taopi, gucho!
  • Venturo: Cel! Czekać… Czekać! Ognia!

(strzały)

  • Wrona: Myślisz, że to ci pomoże? MARO! Spójrz, jakich wojowników ci przygotowałem! Widzisz? WIDZISZ? ZNISZCZ ICH! Ale TY będziesz mój!

Risen 3: Władcy Tytanów

Wrona duch.jpeg

Wrona jako widmowy kapitan

Wrona przywrócony do życia zostaje jako widmowy kapitan przez Nekrolotha. Zbiera flotę okrętów i sieje spustoszenie na Morzach Południowych. Zagubiony miewa koszmary z jego udziałem. Gdy bohater, na rozkaz Admirała Alvareza zbiera własną flotę okrętów, martwy kapitan przystępuje do bitwy morskiej, którą przegrywa, i zostaje ostatecznie zabity przez Zagubionego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki