FANDOM

Willa Dona – budynek, występujący w Risen. Znajduje się w dzielnicy kupieckiej miasta portowego na Farandze. Jest tam tajne przejście do tunelu przemytników, gdzie rezyduje Scordo. Jedno z nich także prowadzi do zamtuzu madame Soni.

Przed akcją gry

Początkowo należała do Dona Estebana oraz jego żony – Racheli, jednak gdy ten opuścił miasto, zajęła go Inkwizycja.

Risen

Gdy Bezimienny próbuje dostać się do środka zatrzymuje go Hernandez. Rozbitek dowiaduje się, że szuka amuletu. Bohater proponuje pomoc, dzięki czemu zyskuje pozwolenie na wejście do środka. Wewnątrz spotyka poszukiwacza skarbów – Olfa oskarżonego o kradzież trzech złotych mis. Miał jedną z nich przy sobie, którą bohater odkupuje. Po zdobyciu wszystkich trzech mis, Olf zostaje uwolniony. Po odnalezieniu amuletu, Bezimienny może go oddać Hernandezowi lub Toniemu (zależnie od wybranego ugrupowania). Jeżeli Bezimienny opowiedział się po stronie Dona, w trzecim rozdziale wraca on do miasta i z powrotem zamieszkuje w swojej rezydencji.

Dalsze losy

Po odpłynięciu Inkwizycji z wyspy, Don pozostaje w mieście mieszkając w swojej Willi. Jeżeli Faranga została zniszczona, budynek ginie wraz z jego mieszkańcami. Jeśli jednak ocalała, Esteban wciąż w nim mieszka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki