FANDOM

Wilk – zwierzę, często spotykane na Farandze. Wilki występują w dużych jak i małych stadach, przeplatane gatunkami. Można je spotkać niemal wszędzie, a najczęściej w lasach. Jako, że wiele zwierząt stanowiących naturalną zwierzynę padło ofiarami wiecznie głodnych stworzeń z podziemi. Watahy głodnych wilków wędrują po lasach w poszukiwaniu pożywienia. Wilki, dawniej na szczycie łańcucha pokarmowego, teraz są tak wygłodzone, że atakują wszystkich i wszystko, co napotkają, nawet większych od siebie przeciwników (w tym także ludzi). Głód odebrał tym zwierzętom instynkt samozachowawczy i sprawił, że nikt nie jest bezpieczny przed ich stadnymi atakami. Wielu zwycięskich wojowników chcących ograbić ofiarę po ciężkiej bitwie zostało przegnanych przez wilki, które nagle wyskakiwały z chaszczy i odganiały od zasłużonych łupów. Na wyspie występuje także słabsza odmiana wilków - głodne wilki oraz silniejsza - czarne wilki.

Trofea

Po zabiciu jednej z tych bestii, można wyciągnąć z nich jeden ząb i jeśli posiada się odpowiednie umiejętności skórę wilka.

Walka

Wilki przebywają zazwyczaj w stadach, gdzie są bardzo groźne. Niekiedy są w towarzystwie swoich kuzynów - czarnych wilków cechujących się większą siłą i wytrzymałością. Gdy wilk zauważy ofiarę najpierw głośno wyję zwracając tym samym uwagę całego stada, a następnie goni ofiarę. Atakują za pomocą swoich szczęk naszpikowanych ostrymi zębami. Głód popędza ich brutalność. Najlepiej szybko parować jego ciosy i wprowadzać własne bronią białą, stosując oczywiście przy tym szybkie kombinacje i robić uniki, aby uniknąć dużych obrażeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki