FANDOM

Wieża więzienna w Puerto Sacarico – budowla, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest położona na samej północy Puerto Sacarico. Zarządza nią protektor Carter.

Wygląd

Jest wybudowana w podobnym stylu jak większość wież Inkwizycji. Przed nią postawiono skrzynię i ławkę na której cały czas siedzi Carter. W środku znajduje się kilka skrzyń, koc, miska i dzbanek oraz dwa szczury.

Przed akcją gry

Wybudowano ją najpewniej krótko po założeniu koloni, by przetrzymywać w niej przestępców i kłopotliwych niewolników z plantacji trzciny cukrowej.

Risen 2: Mroczne Wody

Po przypłynięciu Czarnej Betty na wyspę do wieży wtrącony został pirat Largo, gdyż uznano że na plantacji cukru będzie sprawiał kłopoty. Bezimienny może kupić od protektora Cartera, pilnującego wieży różne ubrania w tym niektóre te które zostały zabrane uwięzionemu piratowi. Bohater może pomóc w ucieczce więźniowi jeśli wcześniej zdobył wytrych od kowala Stone'a z kryjówki piratów.

Dalsze losy

Prawdopodobnie po ucieczce Larga stoi pusta lub wtrącono do niej kolejnego przestępcę mającego pracować na plantacji cukru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki