FANDOM

Wieża piratów – wieża, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Zbudowano ją na północno-wschodniej części Wybrzeża Ostrzy.

Wygląd

Wybudowano ją z kamienia i drewna. Przed nią rozstawione są beczki z wodą. Po jej wschodniej stronie wybudowano palisadę na której ustawiona jest skrzynia. Na jej tyłach postawione są zapasy prochu, skrzynia z kulami armatnimi i armata wycelowana w morze. Jest tam również rozpalone ognisko. W środku znajduje się m.in łóżko, piec, stół i kilka szafek. Na ścianach pozawieszane są półki, a na suficie żyrandol ze świeczkami.

Przed akcją gry

Została wybudowana przez Inkwizycję jako posterunek obserwacyjny jakiś czas po skolonizowaniu Wybrzeża Ostrzy.

Po tym jak kapitan Wrona przybył na wybrzeże udał się do wieży i bez problemu zabił wszystkich rekrutów Inkwizycji i obsadził w niej dwóch swych ludzi i dwóch później zwerbowanych Tubylców.

Risen 2: Mroczne Wody

Gdy Bezimienny, Stalowobrody i Patty przybyli na wybrzeże, udali się do wieży, by dowiedzieć się czegoś o Wronie i jego Harpunie Tytanów. Przebywający tam piraci i tubylcy po krótkiej rozmowie z kapitanem Brodatej Dziewicy, zaatakowali go i jego towarzyszy, jednak zostali szybko rozgromieni. Po chwili Bezimienny wraz z Patty i Stalowobrodym udał się do Puerto Isabella lub wioski Shaganumbi, by zdobyć informacje o Wronie. Gdy tam dotarli Stalowobrody i Patty wrócili do wieży, pozostawiając bohaterowi czarną robotę. Kiedy ten toczył walkę z Wroną, jego załogą i Tytanem Ziemi opuścili wieżę i udali się do Świątyni Ziemi.

Dalsze losy

Najpewniej stoi pusta lub zostaje znów przejęta przez Inkwizycję.

Ciekawostki

  • Po dojściu do niej zostaje wykonane zadanie „Znajdź wieżę piratów”;
  • Jeśli wstaje się z łóżka w środku można zobaczyć trawę w jej wnętrzu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki