FANDOM

Wieża Vasco – wieża Inkwizycji wybudowana na północny-wschód od miasta Puerto Sacarico w niemal centralnej części Tacarigui. Jej zarządcą jest protektor Vasco.

Położenie

Zbudowano ją w miejscu, z którego można obserwować każdego kto próbuje dostać się do Puerto Sacarico drogą lądową. Prowadzą do niej 4 drogi:

  • Ścieżka z Puerto Sacarico prowadzi prosto do wieży. Jest całkowicie bezpieczna.
  • Z plantacji trzciny cukrowej można dostać się przez las co jest dość niebezpieczne, z powodu zamieszkujących go zwierząt.
  • Ze wschodu można dostać się przez dżunglę. Jest to bardzo niebezpieczne z powodu zamieszkujących ją dzikich zwierząt i ukrywających się tam zbiegłych niewolników.
  • Przez jaskinię za wieżą. Prowadzi ona z przesmyku. Jest względnie bezpieczna, choć i w jaskini i w przesmyk można natknąć się na wiele stworów.

Przed akcją gry

Wieża została wybudowana najpewniej krótko po założeniu koloni na wyspie. Możliwe że zbudowano ją właśnie z powodu osiedlenia się na wyspie piratów. Nie wiadomo ile stacjonował tam Vasco, ale mógł tam mieszkać od jej wybudowana, bądź mieć tam tylko wartę.

Risen 2: Mroczne Wody

Kiedy Bezimienny napotkał wieżę, stacjonujący tam Vasco ostrzegł go przed tym by nie szedł przez dżunglę na wschodzie, gdyż tam ukryli się zbiegli niewolnicy. Doradził mu iść przez jaskinię za wieżą, za którą znajduje się przesmyk, przez który droga jest znacznie bezpieczniejsza. Można w niej znaleźć:

Risen 3: Władcy Tytanów

Wieża została opuszczona. Jednej nocy Sebastiano i Di Fuego udali się tam po odbytej kłótni. Właśnie tam komendant zamordował gubernatora i przejął władzę nad kolonią. Zagubiony może znaleźć tam zwłoki Di Fuego i kilka innych rzeczy. Kręci się tu kilka piekielnych ogarów.

Dalsze losy

Możliwe, że po wygranej walce z cieniami wieży przywrócono jej zadani.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki