Fandom

Risenpedia

Władcy Tytanów

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Władcy Tytanów
Ursegor (by Jakimix135xd).png
Ursegor – jeden z Władców Tytanów

Informacje
  • Członkowie
  • Występowanie

Jesteśmy tym, czym jesteśmy. Możemy istnieć wszędzie. Czerpiemy naszą moc z siły Tytanów. Kto kontroluje Tytanów ten panuje nad Światem.

Ursegor

Władcy Tytanów – istoty nieznanego pochodzenia, których największą mocą jest władanie nad Tytanami.

Historia

Są na Świecie istoty obdarzone specjalną mocą. Decydujące o losach Świata w imieniu bogów. Władcy Tytanów byli pierwsi. Władcy żywiołów. Z ich pomocą bogowie stworzyli Świat.

Pomogli bogom stworzyć Świat, którym rządzili w ich imieniu. Władcy Tytanów zostali zesłani przez bogów w głębiny mórz i czeluści lądów, za karę zwrócenia się przeciwko sobie i spustoszeniu Świata. Tam mieli trwać uwięzieni na wieczność. Władcy uwolnili się dzięki Mrocznej Fali i dzięki niej wygnano bogów ze Świata. Wściekli i żądni zemsty zaczęli wyniszczać gatunek ludzki.

Wojna Władców Tytanów

Plik:Risen3nekroloth.png

Władcy Tytanów zwrócili się przeciw sobie i rozpoczęli wojnę, która spustoszyła ziemię. Rozgniewani bogowie, którzy zobaczyli co stało się ze Światem, zesłali Władców Tytanów w głębiny mórz i czeluści lądów. Tam mieli pozostać uwięzieni do końca Świata.

Po wygnaniu bogów Ursegor oraz Ismael wspólnie zniszczyli Stare Imperium, po czym z pomocą podległych im Tytanów rozpoczęli między sobą walkę o dominację.

Mara nie uczestniczy aktywnie w wojnie. Swoje działanie toczy na południu archipelagu tworząc armię składającą się ze stworzonych przez nią stworów oraz przemienionych w potwory marynarzy i piratów. Nekroloth także nie jest zaangażowany w Wojnę Tytanów. Swoje działanie toczy na północy gdzie tworzy armię Cieni.

Mara (R2) (by Jao98).png

Mara

Znani Władcy Tytanów

Moce i umiejętności

Władcy Tytanów posiadają kilka (naście) specjalnych, nadnaturalnych mocy i umiejętności. Lista znanych mocy i umiejętności Władców Tytanów:

Tylko władcy Tytanów są w stanie kontrolować Tytanó

— Ciekawostki i podpowiedzi z Risen 2: Mroczne Wody

  • Kontrola Tytanów (wszyscy);
  • Przeistaczanie się w Tytanów (Mara - Kraken, Nekroloth - Tytan Śmierci);
  • Podróżowanie między wymiarami (wszyscy);
  • Telekineza (Mara);
  • Lewitacja (Mara);
  • Tworzenie magicznych pocisków (Mara);
  • Dowolna zmiana formy cielesnej (Ursegor);
  • Kontrola różnych armii (Ursegor - Saurianie, Mara - morskie bestie, Nekroloth - Cienie);
  • Kontrola żywiołów (Mara - woda i wiatr, Nekroloth - śmierć).

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki