FANDOM

Valdez – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on dowódcą oboz Inkwizycji w ruinach starej świątyni na wybrzeżu Zatoki Marakajów.

Przed akcją gry

Mieszkał w Calderze do czasu wyprawy komendanta Corrientesa, z którym to wyruszył.

Risen 2: Mroczne Wody

Po tym jak statek Inkwizycji zatopił kapitan Garcia Valdez pozostał na wybrzeżu gdzie urządził tymczasowy obóz. Miał czekać na powrót ekspedycji, którą poprowadził Corrientes. Do brzegu niedługo dobija także Czarna Betty. Valdez z dwuosobową obstawą idzie porozmawiać z piratami. Bezimienny informuje, że nie ma złych zamiarów i, że podąża śladem kapitana Garcii, który ponoć śledził Corrientesa. Porucznik Valdez użycza mu swych umiejętności walki mieczem i gdyby chciał porozmawiać lub pohandlować odsyła do Mercutia. Po otrzymaniu od Garcii zlecenia na dezertera Bezimienny wyrusza go znaleźć. Na drodze do północno-wschodniego wybrzeża spotyka Angusa. Jeśli go nie zabije skryba poprosi by odprowadzić go do obozu Valdeza. Tam opowiada mu całą historię – Garcia kazał mu zabić dezertera, choć wcześniej chciał nasłać na niego Scarpettę. Wtedy wszystko wychodzi na jaw – Garcia zabił Corrientesa i podszywał się pod niego. Valdez przyjmuje Angusa do swojego obozu i wysyła bohatera do walki z kapitanem piratów. Po walce chętnie usłyszy o jego śmierci.

Nauczyciel

Może nauczyć bohatera walki bronią białą:

Dalsze losy

Wciąż mieszka w obozie w Zatoce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki