FANDOM

Tytan Ziemi – jeden z Tytanów, występujący w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to istota ściśle związana z żywiołem ziemi.

Wygląd

Jest to istota pokryta czymś, co przypomina kamienie, można by rzec nieco humanoidalna. Potwór jest wysoki na kilka metrów i niesamowicie silny, ale także bardzo powolny. Na plecach ma przymocowane kamienne kolce, a w okolicach tułowia ma paszczę, która jest jego słabym punktem.

Walka

Atakuje rzucając w gracza wielkimi kamieniami i uderzając w niego swoimi pięściami, co zadaje wielkie obrażenia. Dla gracza, który pierwszy raz spotkał się z Tytanem może stanowić duże zagrożenie. Po jednym, dwóch próbach zabicia go nie powinien sprawiać większych kłopotów.

Sposób pokonania

Gracz może go zniszczyć tylko w jeden sposób - cztery razy pod rząd (nie dając się trafić ani razu) trafić Harpunem Tytanów w jego otwartą paszczę. Po tym bohater wbiega na jego plecy i musi szybko wcisnąć wyświetlony przycisk by dobić potwora. Jeśli to się nie uda trzeba powtarzać kombinację od nowa.

Risen 2: Mroczne Wody

Bestia pogrzebana w Świątyni Ziemi na Arborei zostaje obudzona przez sprzymierzonego z Marą kapitana Wronę, który wykorzystuje ją do walki z sojusznikami Bezimiennego, a sam atakuje go swoim Harpunem Tytanów. Po śmierci kapitana bohater używa Harpuna w walce z Tytanem. Po kilkukrotnym wrzuceniu włóczni w paszczę potwora Bezimienny wbiega na jego plecy, po czym wbija Harpun w głowę Tytana, czym kończy jego żywot i zagrożenie z jego strony.

Ciekawostki

  • Ze słów Wrony można wywnioskować, że w Świątyni Ziemi jest pogrzebane więcej niż jeden Tytan Ziemi. "MARO! Spójrz jakich wojowników ci przygotowałem!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki