FANDOM

Tytan Wody – rodzaj Tytana, umiejącego panować nad wodą. Jeden okaz jest widoczny w intro rozpoczynającym pierwszą część Risen. Jest jednym z potężniejszych podgatunków Tytanów, o czym świadczy to, że można go zobaczyć jedynie przez Monokl.

Przed akcją gry

Tytani Wody zostali uwięzieni przez Ursegora setki lat przed Mroczną Falą. Gdy ta nastała zostali uwolnieni i uniemożliwili podróżowanie statków po morzach. Inkwizytor Mendoza krótko przed rozpoczęciem akcji pierwszej części, wypłynął w morze na statku, którym płynęli również Bezimienny oraz Sara i starał się ujarzmić jednego z nich. Nie udało mu się to, przez co Tytan Wody zniszczył statek.

Risen 2: Mroczne Wody

Po pojawieniu się Mary Tytani Wody zniknęli, jednak sama Władczyni Tytanów grasowała po Morzach Południowych pod postacią Krakena.

Umiejętności

Tytani Wody są niewiele słabsi od Tytana Ognia. Potrafią wytwarzać fale tsunami, niszczące każdy napotkany statek. Tytani Wody mogą też niszczyć statki w "tradycyjny" sposób, polegający na uderzaniu w nie swymi rękoma. Tytani Wody potrafią się również bronić nawet przed wyjątkowo silnymi czarami, jak na przykład zaklęcia Mendozy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki