Fandom

Risenpedia

Tytan Ognia

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Tytan Ognia – najpotężniejszy Tytan, uwięziony w pobliżu grobu Ursegora, wewnątrz wulkanu na Farandze. Główny przeciwnik w grze Risen.

Przed akcją gry

Został on uwięziony wewnątrz wulkanu przez Ursegora.

Risen

Można się do niego jedynie dostać otwierając wielką bramę, za pomocą nietypowego mechanizmu, którym są cztery niewielkie ołtarze. Ułożenie na nich w odpowiedniej sekwencji czterech czaszek. Jedna to czaszka samego Usegora, trzy pozostałe należą do jego byłych sług, teraz szwendających się jako nieumarli po świątyni. Inkwizytor Mendoza chciał przejąć nad nim władzę, by dzięki jego pomocy zniszczyć innych Tytanów. Tytan zostaje ponownie ujarzmiony przez Bezimiennego a niebezpieczeństwo wiszące nad Farangą mija.

Dalsze losy

Najpewniej nadal jest uwięziony wewnątrz wulkanu.

Pieczęć Tytana.png

Pieczęć strzegąca Tytana Ognia

Walka

Można z nim walczyć jedynie , jeśli ma się założony Monokl. W walce wykazuje się głównie poprzez rzucanie strumieni ognistej energii i magiczne bloki.

Ciekawostki

  • Można go zobaczyć nawet bez Monoklu, to najpewniej niedopatrzenie od twórców gry.
  • W ekwipunku czaszka Ursegora wygląda podobnie do głowy Tytana Ognia.
  • W Risen 2: Mroczne Wody Patty wspomina, że istnieje więcej niż jeden Tytan Ognia.
  • W tej samej części Bezimienny często wspomina o walce z nim, oraz można usłyszeć legendę o walce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki