FANDOM

Szukasz Tita? To ja, rzeźnik Tito.

— Tito o sobie

Tito – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on rzeźnikiem mieszkającym na Wybrzeżu Ostrzy.

Risen 2: Mroczne Wody

Jego chata znajduje się na przeciwko kuźni Coopera i obok warsztatu Webstera. Za nim znajduje się ogrodzony teren dla kilku oswojonych guźców, którymi zajmuje się nieznany z imienia molukas, zapewne z plemienia Shaganumbi. Tito jest jedynym w okolicy rzeźnikiem, a jego towary są chwalone przez klientów. Głodujący strażnik wieżyTorres – daje Bezimiennemu bożka, którego ten ma zanieść do Tito i wynegocjować trochę mięsa, które następnie miałby odnieść do Torresa, dzięki czemu doczekałby się zmiany. W rozmowie możliwości jest wiele, ale najwyżej za bożka rzeźnik może dać Bezimiennemu jedną paczkę mięsa i pięćdziesiąt sztuk złota. Jeden z jego towarów należy też przynieść niewolnikowi Ranakowi, który jest głodzony, a za paczkę mięsa może wiele powiedzieć np o Wronie. Bohater może równie dobrze jedną paczkę wynegocjować za bożka, a drugą dokupić za sto sztuk złota, aby zadowolić obydwu.

Pewnej nocy urządził popijawę z Bartolem, Eusebiem i Martinezem. Eusebio i Martinez poszli do dżungli, a nieuczciwy rzeźnik został sam z Bartolem i jego strzelbą. Rano protektor obudził się bez strzelby i z bólem głowy. Po długim i męczącym śledztwie Bezimienny dochodzi do wniosku, że to właśnie Tito ukradł broń, w wyniku czego dochodzi do bijatyki między mężczyznami. Po wygranej walce Bezimienny może szantażować rzeźnika.

Dalsze losy

Najpewniej pozostaje w Puerto Isabella, lub został ukarany za kradzież i zniszczenie broi przydziałowej protektora.

Ciekawostki

  • Jeśli zaatakuje się go w zagrodzie na pomoc ruszy mu nie tylko niewolnik, ale też oswojone guźce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki