FANDOM

Taranis – wyspa, przez ludzi zwana wyspą gromów. Bogata w podziemne złoża magicznych kryształów, które są wydobywane w kopalniach. Ich wyjątkowe, magiczne właściwości sprawiają, że na powierzchni unosi się potężna moc wyzwalająca pioruny. Wyspę zamieszkują głównie magowie, którzy potrafią ją ujarzmić ową energię i wykorzystać do własnych celów. Magazynują ją głównie w reaktorze zasilającym magiczną powłokę.

Przed akcją gry

Magowie zostali wygnani przez Inkwizycję, po czym osiedlili się na tej wyspie. Z pomocą gnomów zbudowali reaktor, który chroni ich przed Tytanami.

Risen 3: Władcy Tytanów

Zagubiony przybywa na Wyspę Gromów w celu odzyskaniu duszy. W międzyczasie pomaga mieszkańcom w ich problemach. Po wykonaniu wszystkich zadań i zebraniu fragmentów monolitu, Reaktor został uruchomiony, po czym Zagubiony mógł wreszcie porozmawiać z najpotężniejszym magiem na wyspie – Zachariaszem, którego poprosił o udział w Rytuale Ducha. Zachariasz jednak się nie zgodził, gdyż nie zakończył swoich badań. Gdy brat Patty pomógł mu we wszystkich sprawach, zgodził się w nim uczestniczyć, oraz pozwolił mu wziąć jego statek (jeśli nie dołączył on do strażników).

Dalsze losy

Wyspa najprawdopodobniej nadal jest zamieszkana przez magów.

Najważniejsze miejsca

Forteca magów

Największa siedziba na wyspie. Jest zamieszkana przez magów, strażników, gnomy oraz zwykłych mieszkańców. Tutaj jest zbudowany reaktor.

Port

Port, którego zarządcą jest Rumold. Oprócz niego przebywają tu pracujące dla niego gnomy: Safi i Gadi, mag Marbuk oraz strażnik Baker. Cumuje tu również okręt magów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki