FANDOM

Tahana – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on tonką Shaganumbi.

Przed akcją gry

Niedługo przed pojawieniem się Bezimiennego Chani wysłała go po bożka w okolice obozowiska Niebieskich Płaszczy. Tahanie udało się go znaleźć, lecz zauważył nadchodzących protektorów i, aby uniknąć komplikacji, wyrzucił bożka zapamiętując jednocześnie gdzie to zrobił. Spróbował ucieczki, jednak mu się nie udało. Został wtrącony do wieży pilnowanej przez Torresa czekając na pomoc.

Risen 2: Mroczne Wody

Tahana ma dość ważną rolę w fabule drugiej części serii o ile bohater postanowi sprzymierzyć się z Indianami. W wiosce córka Bakira prosi Bezimiennego by spróbował znaleźć Tahanę. Ostatni widział go Ranapiri i to właśnie do niego należy udać się po dalsze wskazówki. Tonka prowadzi Bezimiennego do podnóża wzniesienia, gdzie znajduje się wieża, lecz dalej nie zamierza iść. Życzy jedynie powodzenia i wraca do wioski. Torres w rozmowie jest uprzejmy i nic nie podejrzewa. Na górze, w wieży, bohater odnajduje tufasa. Tahana mówi, że strażnik upuścił klucz nieopodal więzienia. Po podniesieniu go przy ścieżce Bezimienny wypuszcza Indianina, razem pokonują Torresa i postanawiają wrócić do wioski. Tahana nie może jednak się tam udać, gdyż nie ma przy sobie bożka. Prowadzi więc protagonistę w miejsce gdzie go wyrzucił i prosi, by go poszukał. Gdy bożek jest odnaleziony Bezimienny i Tahana cali i zdrowi wracają do wioski ku uciesze Chani i Ranapiriego.

Dalsze losy

Prawdopodobnie zginął podczas inwazji Cieni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki