Fandom

Risenpedia

Szkielet

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szkielet – nieumarła istota, występująca w Risen i Risen 3: Władcy Tytanów. Istnieją także ich silniejsze odmiany: wojownik i władca.

Risen

Z powodów, co do których uczeni spierają się od wieków, nie trafiły do królestwa umarłych. Jako, że były już na Farandze przed Mroczną Falą, wielu uważa, że nałożono na nie starożytną klątwę, odmawiając im wiecznego spokoju, aż ktoś lub coś je uwolni od ich nieumarłej egzystencji. Chociaż kiedyś byli ludźmi, szkielety wraz z ciałem straciły rozum i są jedynie bezmyślnymi koszmarami, które prowadzi chęć zniszczenia wszelkiego napotkanego życia.

Walka

Szkielety atakują za pomocą starych mieczy. Spotykane są zazwyczaj w dużych grupach. Gdy tylko zauważą wroga od razu biegną w celu wyeliminowania go. Główny bohater może je pokonać zwykła bronią. Najskuteczniejsze jest zmiażdżenie ich kruchych kości brutalną siłą, i mocną bronią obuchową. Pociski na niewiele się przeciwko nim zdają. Kontry można stosować zaś tylko wtedy jeśli szkielet jest jeden.

Występowanie

Szkielety można spotkać w różnych odległych, mrocznych miejscach. Na przykład w kryptach, na cmentarzach, w starych piwnicach, koło ruin, czy też w świątyniach. Rzadko kiedy występują jako osobne jednostki.

Risen 3: Władcy Tytanów

Zagubiony także może spotkać tych nieumarłych w swej wędrówce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki