FANDOM

Spencer – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody oraz Risen 3: Władcy Tytanów. Jest jednym z piratów z Antigui, karczmarz.

Przed akcją gry

Od dawna mieszkał na Antigui. Jakiś czas temu rozpoczął interesy z karczmarzem z TacariguiBerbeluchem.

Risen 2: Mroczne Wody

Prowadzi gospodę w mieście. Gdy pojawia się Bezimienny pyta na jaki trunek miałby ochotę. Okazuje się, że o co by nie spytał – grog czy rum – nic nie ma. Spencer spytał w nadziei, że nowy kapitan poprosi o piwo. Za wszystkim stoi admirał Alvarez i jego embargo handlowe. Karczmarz ma też do bohatera jedną małą prośbę – od dawna nie miał żadnej dostawy od Berbelucha i chciałby, aby ten udał się do niego i dostarczył ją. Po jej otrzymaniu jest wdzięczny za pomoc i wynagradza złotem, które miałby wydać na drinka, Bezimienny jednak sądzi, że lepsza byłaby książka z dowcipami, którą mógłby mu dać (niedawno zapoznał się z „humorem” Spencera). Może nauczyć go cennej umiejętności zastraszania.

Risen 3: Władcy Tytanów

Nadal jest karczmarzem na Antigui, i gdy Zagubiony jest w miasteczku, Spencer karze mu iść do Alvareza. Zapytany o to, czy coś ostatnio się wydarzyło, ten odpowiada, że wszystko po staremu, jednak okazała się to być ironia, gdyż cały port był opanowany przez piekielne ogary. Zagubiony może się go pytać, co sądzi o innych gildiach, gdy ich przedstawiciele zawitają na Antiguę. Jeżeli bohater wykonuje zadanie dla Griffitha, musi odzyskać jego rzeczy, w tym sakwę. Są trzy możliwości:

  • Zabrać mu;
  • Za pomocą perswazji przekonać go, że jest mu nie potrzebna;
  • Kupić za 150 sztuk złota.

Spencer ma również mapę ze skarbem Morgana, ale ponieważ nie ma czasu, aby go odszukać, daje ją Zagubionemu.

Dalsze losy

Wciąż mieszka na Antigui, po śmierci Mary jego interesy mogły znacznie wzrosnąć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki