FANDOM

Sophia – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest handlarką i właścicielką baru z Wybrzeża Ostrzy.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywa w miejskim porcie. Stosując zdolność Złotousty Bezimienny może zrobić na niej bardzo dobre wrażenie. Może mu opowiedzieć nieco o samym Wybrzeżu Ostrzy, m.in. o pochodzeniu tejże nazwy. Bohater, jeśli zechce, może pomóc jej z czerwonym winem - towarem, na którym handlarce najbardziej zależy. Wino można znaleźć w całym Puerto Isabella - w domach, celi Hawkinsa i koszarach. Potrzebuje tylko pięciu butelek, lecz zapłaci Bezimiennemu za każdą, jaką otrzyma. Jej rola w fabule staje się dużo większa jeśli przed walką z Wroną gracz stanie po stronie Inkwizycji - do przejęcia statku potrzeba m.in. beczek świeżej wody. Ta jednak nie zostanie załadowana bez wyraźnego rozkazu. Za radą Venturo bohater udaje się właśnie do Sophii, która jest żoną Miguela. Kradnąc Inkwizycji trzy złote maski można przekonać ją do wpłynięcia na męża, który rozkaże załadować beczki wody na nabrzeże. Do końca gry można z nią handlować.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki