FANDOM

Slick – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to pirat z załogi kapitana Wrony, który odpowiada za dostawy z Wioski Shaganumbi.

Przed akcją gry

Pływał z Jimem i resztą załogi Wrony na Morzach Południowych. Kiedy dotarli na Wybrzeże Ostrzy kapitan rozkazał jemu i Jimowi zajmować się dostawami od Tubylców.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny spotyka go w wiosce Shaganumbi. Jest arogancki i uważa bohatera za słabeusza. Mówi że pozwoli mu na spotkanie z Wroną jeśli załatwi dostawę do Świątyni Ziemi. Bohater musi wykonać wtedy kilka zadań, które polegają na pomocy tubylcom w zbieraniu darów dla Wrony. Gdy Bezimienny załatwi już dostawę, Slick uzna, że może jeszcze poczekać na spotkanie z kapitanem. Po zabiciu Wrony nie będzie chciał już rozmawiać z bohaterem.

Dalsze losy

Najpewniej nadal pozostaje na Wybrzeżu Ostrzy, lub udało mu się jakoś odpłynąć z Arborei.

Ciekawostki

  • Ma duży szacunek do Wrony.
  • Gdy bohater załatwi dostawę Slickowi, może mu powiedzieć, że samorodków było tylko pięć by zatrzymać część łupu dla siebie. Jeśli powie, że były cztery lub mniej Slick mu nie uwierzy, przez co bohater będzie musiał oddać wszystkie.
  • Slick wygląda podobnie jak Digger (różnią się kolorem włosów i dubbingiem).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki