FANDOM

Slick
Slick (by Jakimix135xd).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Pirat 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing polski

Slick – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to pirat z załogi kapitana Wrony, który odpowiada za dostawy z Wioski Shaganumbi.

Przed akcją gry

Pływał z Jimem i resztą załogi Wrony na Morzach Południowych. Kiedy dotarli na Wybrzeże Ostrzy kapitan rozkazał jemu i Jimowi zajmować się dostawami od Tubylców.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny spotyka go w wiosce Shaganumbi. Jest arogancki i uważa bohatera za słabeusza. Mówi że pozwoli mu na spotkanie z Wroną jeśli załatwi dostawę do Świątyni Ziemi. Bohater musi wykonać wtedy kilka zadań, które polegają na pomocy tubylcom w zbieraniu darów dla Wrony. Gdy Bezimienny załatwi już dostawę, Slick uzna, że może jeszcze poczekać na spotkanie z kapitanem. Po zabiciu Wrony nie będzie chciał już rozmawiać z bohaterem.

Dalsze losy

Najpewniej nadal pozostaje na Wybrzeżu Ostrzy, lub udało mu się jakoś odpłynąć z Arborei.

Ciekawostki

  • Ma duży szacunek do Wrony.
  • Gdy bohater załatwi dostawę Slickowi, może mu powiedzieć, że samorodków było tylko pięć by zatrzymać część łupu dla siebie.
  • Jeśli powie, że były cztery lub mniej Slick mu nie uwierzy, przez co bohater będzie musiał oddać wszystkie.
  • Slick wgląda podobnie jak Digger (różnią się kolorem włosów i dubbingiem).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki