Fandom

Risenpedia

Siedziba Wysokiej Rady

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Siedziba Wysokiej Rady – monumentalny budynek znajdujący się w Calderze. Urzęduje w nim Wysoka Rada, najwyższy organ władzy po upadku Starego Imperium.

Najważniejsze miejsca

Najważniejsze miejsca znajdują ce się w Siedzibie Wysokiej Rady:

Archiwum

Bezimienny w Archiwum.jpg

Bezimienny w Archiwum

Wielka biblioteka w której znajduje się cała wiedza jaka pozostała po Starym Imperium. Duża część ksiąg rozpada się i niemożna w nich niczego odczytać. Niektóre księgi są również bezużyteczne np. księga Wszystko o magii runicznej jest bezużyteczna gdyż magowie zostali wygnani a rodzaj magii w księdze zakazany. Jest to też rodzaj magazynu gdyż znajdują się tu trzy kufry, włócznia, sztylet, różne instrukcje, wszelakie eliksiry oraz uśmierzacz bólu. Można stąd przejść do zamkniętego pomieszczenia.

Pracownia Godina

Pracownia jednego z członków Wysokiej Rady i jednego z największych rusznikarzy – Godina. Zajmuje się tu tworzeniem i udoskonalaniem broni palnej.

Gabinet Mauregata

Gabinet jednego z najważniejszych członków Wysokiej Rady – Mauregato.

Sala obrad

Centralna i najważniejsza część siedziby. To tu podejmowane są decyzje dotyczące koloni na Arborei, działań Inkwizycji i życia dawnych mieszkańców Starego Imperium.

Ciekawostki

  • Jest to największy i najbogatszy budynek w grze mimo to biegają tam szczury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki