FANDOM

Sebastiano – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody i Risen 3: Władcy Tytanów. Jest komendantem Inkwizycji oraz zarządcą Puerto Isabella, potem też Puerto Sacarico. Jest ojcem Isabelli.

Przed akcją gry

Wiadomo, że podczas służby często kursował na trasie Wybrzeże OstrzyCalderaTacarigua dostarczając zaopatrzenie i niewolników.

Risen 2: Mroczne Wody

Dostał posadę jako gubernator Puerto Isabella na Wybrzeżu Ostrzy. Jest wysoko postawionym członkiem Inkwizycji, zaufanym człowiekiem komendanta Carlosa. Na jego zlecenie płynie Czarną Betty na Tacariguę by tam zostawić więźnia i usłyszeć sprawozdanie RoquefortaDi Fuega. Jeśli bohater obrał drogę tubylców może opętać komendanta by łatwiej przejąć Czarną Betty. Po tym wydarzeniu Sebastiano pozostaje ciągle w garnizonie.

Można mu ukraść klucz (wymagany jest co najmniej 35 poziom kradzieży kieszonkowej).

Risen 3: Władcy Tytanów

Gdy Zagubiony przybywa do Puerto Sacarico, dowodzi tam komendant Sebastiano. Zleca on mu pozbycie się dwóch dezerterów – Vasco i Seweryna. Kiedy bohater poinformuje komendanta o rozwiązaniu problemu, nakaże mu zlikwidować Strażnika Horasa, który go okradł. Gdy bohater spotkał Horasa na plaży nieopodal Puerto Sacarico, polecił mu ukryć się na łajbie Kostucha lub jego okręcie, a Sebastiano poinformował iż nie żyje. Następnie Sebastiano, dowiedziawszy się o kłamstwie bohatera, postanawia wypłynąć z Puerto Sacarico i się z nim rozprawić. Sebastiano ginie z ręki syna Stalowobrodego podczas walki na morzu.

Martwy Sebastiano

Martwy Sebastiano

Ostatnie słowa

  • Sebastiano: Pożałujesz, że ze mną zadarłeś!

(walka)

Ciekawostki

Ogólne

  • Sebastiano to po włosku Sebastian.

Risen 2: Mroczne Wody

  • W ekwipunku Sebastiano znajduje się tajemnicza księga.
  • Prawdopodobnie na cześć córki nazwał osadę Puerto Isabella co z hiszpańskiego znaczy Port Izabela.
  • Jego bronią jest klinga admirała przez co można sądzić że był kiedyś admirałem Inkwizycji.
  • Jako jedyna postać w grze używa szczotki.

Risen 3: Władcy Tytanów

  • Jeśli Zagubiony wyda Horasa, on poradzi sobie z protektorami przysłanymi przez Sebastiano i Zagubiony tak czy inaczej będzie musiał go przyjąć.