FANDOM

Scarpetta – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on jednym z piratów z załogi kapitana Garcii.

Przed akcją gry

Po dopłynięciu do Zatoki Marakajów Garcia wziął ze sobą kilku swoich ludzi, między innymi Scarpettę. Razem dopadli ekspedycję komendanta Corrientesa, zabili protektorów i zabrali ich pancerze. Podając się za Inkwizycję oszukali Marakajów i zamieszkali w ich wiosce. W skład ekspedycji wchodził poznany w Calderze skryba - Angus. Był on jedynym, który przetrwał obławę piratów. Garcia zdawała sobie sprawę, że skryba może ich zdemaskować. Wytypował Scarpettę do wytropienia i wyeliminowania niewygodnego świadka, jednak nigdy do tego nie doszło.

Risen 2: Mroczne Wody

Gdy Bezimienny odnajduje Indian już na wejściu dowiaduje się od Kostucha, że protektorzy Corrientesa, za którego podszywał się sam Garcia, są aktualnie w wiosce. Scarpetta przebywa w kapitanem w jednym szałasie robiąc nie jako za osobistego ochroniarza Garcii, który sporą część dnia przesypia. Jest mało rozmowny - każde rozpoczęcie z nim dialogu kończy się jedynie odesłaniem do "szefa". Ostatecznie to bohater przejmuje jego zlecenie na zabicie Angusa, lecz przyjmując je nie wie jeszcze kto jest jego celem. Z biegiem fabuły przykrywka piratów zostaje spalona, zależnie od poczynań bohatera, przy rozmowie z Osamu lub Valdezem. Jeśli oszczędził Angusa i przyprowadził go do obozu porucznika konfrontuje swe odkrycie z kapitanem jeszcze w wiosce. Wtedy cała załoga jednocześnie rzuca się nań jednak młody kapitan zwycięża. Po zdemaskowaniu u szamana piraci opuszczają wioskę i udają się do Świątyni Ognia. Garcia czeka na Bezimiennego w samej Świątyni, swoich ludzi zaś porozstawiał na drodze doń. Niezależnie od sposobu zdemaskowania Scarpetta i cała załoga giną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki