FANDOM

Scarlett – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest ona prostytutką mieszkającą na Antigui.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywa w porcie, obok karczmy Spencera. Może udzielić Bezimiennemu informacji na temat Antigui. Wie, że admirał Alvarez zakazał handlu, ale zdaje sobie sprawę, że nie może zakazać całego biznesu. Sądzi, że mimo embargo zawsze można coś kupić, trzeba tylko wiedzieć jak i gdzie. W sprawie mniejszej broni, pokroju pistoletów, odsyła do rusznikarza Henriego, a po większe rzeczy - do Wilsona. Zapytana o naukę stwierdza, że bohater z pewnością nie chciałby uczyć się tego, co ona umie najlepiej, ale zamiast tego proponuje sztukę perswazji. Jeśli Bezimienny da Rickowi mapę skarbów młody magazynier natychmiast po niego ruszy. Po powrocie z Wyspy Złodziei bohater nie zastaje Ricka na miejscu, a Scarlett prosi, by go znalazł i sprowadził z powrotem do miasta. Po wykonaniu zadania wynagradza Bezimiennego biżuterią, którą sugeruje sprzedać. Gdy protagonista wykonuje Zadanie:Czysty luksus Scarlett odsyła go do Grace.

Nauczycielka

Może nauczyć Bezimiennego zdolności:

Scarlett (R3; Jakimix)

Nagrobek Scarlett w Risen 3

Risen 3: Władcy Tytanów

Scarlett została zabita przez Cienie. Zagubiony może znaleźć jej grób na cmentarzu, który w tej części jeszcze się poszerzył.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki