FANDOM

Samir – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on silnym wojownikiem Indian z plemienia Shaganumbi.

Risen 2: Mroczne Wody

Ma wpływ na fabułę gry tylko gdy Bezimienny sprzymierzy się z Indianami. Córka Bakira - Chani - chce nauczyć bohatera voodoo, by zrealizować swój plan ataku na Wronę. Jednak uczniom muszą sprzyjać przodkowie, a gucho mają z tym jeszcze trudniej. Mimo to kiki zna sposób - trzeba przekonać przodka Yizakila, lecz wejścia do jego grobowca strzeże Samir. Tonka stawia przed Bezimiennym dwie próby - szczerości i siły. Z mocą przodków potrafi wykryć kłamstwo, więc na zadanie pytania wystarczy odpowiadać zgodnie z prawdą, ale mimo to każde z nich może sprawić problem np. podanie imienia przodka, którego zamierzają wezwać. Jeśli bohater odpowiadał zgodnie z prawdą Samir uzna go godnego walki. Gdy ją wygra tonka pozwoli mu dołączyć do Chani. Jeśli skłamie powie, że go nie wpuści, a przodkowie są z nim, więc w walce nie będzie miał szans. Jest to jednak nie prawda, gdyż w tym wypadku także wywiąże się walka, która zakończona porażką Samira przyniesie ten sam efekt. Samir ma też jeden z czterech darów dla Badriyi na Kanadiktu. Wystarczy z nim o tym porozmawiać, a otrzyma się upragniony dar.

Dalsze losy

Pozostaje w wiosce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki