FANDOM

Roquefort
R2:MW • R3:WT
Roquefort (R2) (by Jao98)
Roquefort w Risen 2: Mroczne Wody
Informacje
  • Przynależność
  • Tytuł
  • Zawód
  • Zarządca wojska 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
  • Punkty chwały (po pokonaniu)
  • 75 
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
  • Pancerz Inkwizycji 
Inne
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing polski
  • Kod
  • Roquefort 

Roquefort
R2:MW • R3:WT
Roquefort (R3)
Roquefort w Risen 3: Władcy Tytanów
Informacje
  • Przynależność
  • Tytuł
  • Zawód
  • Zarządca wojska 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
  • Pancerz Inkwizycji 
Inne
  • Status
  • Żyje 

Roquefort – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. i Risen 3: Władcy Tytanów. Jest on członkiem Inkwizycji z rangą porucznika. Dowodzi protektorami w Puerto Sacarico. Odpowiada przed Di Fuego - gubernatorem miasta.

Przed akcją gry

Prawdopodobnie przybył na Tacariguę ze Starego Kontynentu.

Risen 2: Mroczne Wody

Proponuje Bezimiennemu dostarczenie listu do Berbelucha. Oferuje sto sztuk złota w zamian za wzięcie listu i obiecuje, że za odpowiedź bohater dostanie kolejne sto sztuk złota. Po przekazaniu odpowiedzi gubernatorowi, Di Fuego skieruje Bezimiennego z powrotem do Roqueforta, który jednak nie będzie chciał zapłacić. Bohater może mu wtedy odpuścić, zastraszyć go albo wdać się z nim w bójkę.

Nauczyciel

Może nauczyć bohatera walki bronią białą:

Risen 3: Władcy Tytanów

Strzeże dawnej willi Di Fuega. Gdy Zagubiony chce porozmawiać z gubernatorem, zatrzymuje go, pytając dlaczego chce z nim rozmawiać. Niezależnie od tego co powiedział bohater, wpuszcza go. Opowiada synowi Stalowobrodego o tym, jak Sebastiano oszalał i o zaginięciu Di Fuego.

Odgrywa w grze dużo większą rolę, gdy Zagubiony dołączy do Plemienia Kila. Zleca piratowi Ryżemu wykraść kilka tajemnic Tubylców, czego ten dokonuje wcielając się za pomocą voodoo w protagonistę. Po wszystkim bohater dostaje od Tenyi miksturę zapomnienia, którą ma podać złodziejowi i jego zleceniodawcy. Ryży wystrzega się zażycia, lecz idzie z bohaterem na współpracę i podpowiada mu, że jedyny sposób na podanie mikstury jego szefowi, a jest nim właśnie Roquefort, to kucharz Jose. Po wcieleniu się weń, Zagubiony czyści pamięć porucznika ze wszystkiego, czego dowiedział się o voodoo.

Dalsze losy

Po zabiciu komendanta zostaje nowym gubernatorem Puerto Sacarico oraz pozostaje jego mieszkańcem.

Ciekawostki

  • Bohater dostając list od niego i udając się do Di Fuegi może dostać darmową mapę mówiąc gubernatorowi, że nie trafi bez niej.
  • Podczas bitwy z Sebastiano na jego okręcie pojawia się postać wyglądająca identycznie jak Roquefort. Nie jest to jednak on, gdyż wciąż pozostaje w Puerto Sacarico, a po śmierci Sebastiano pozostaje tamtejszym gubernatorem.
  • Lubi grzańca (grzane wino).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki