Fandom

Risenpedia

Romanov

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Romanov – postać, występująca w Risen i wspominana w Risen 2: Mroczne Wody oraz Risen 3: Władcy Tytanów. Był kapitanem piratów, który został schwytany przez Inkwizycję.

Przed akcją gry

Wraz ze swoją załogą był postrachem Farangi i okolicznych wysp. Znienawidził Stalowobrodego gdy ten próbował go zabić lecz przez pomyłkę zabił jego ulubioną prostytutkę. Od tego czasu próbował dorwać Stalowobrodego. Przy jego ostatnim spotkaniu ze Stalowobrodym posłał jego okręt i połowę załogi na dno. Przed Mroczną Falą poznał Dona Estebana.

Risen

Jest więziony w celi w Dzielnicy portowej przez Inkwizycję, ponieważ chcą go zmusić do wyjawienia położenia jego złota. Bohater przekupił strażnika miejskiego - Marka by ten oddał mu klucz do celi. Romanov zlecił Bezimiennemu przyniesienie jego skrzyni ze złotem. Jeżeli oddał ją mu nabiera do bohatera szacunku, a jeśli oddał ją Sergio znienawidził go. Gdy Bezimienny zaoferuje pomoc Patty wyśle swoich ludzi by śledzili ich postępy w szukaniu wskazówek Stalowobrodego. Kiedy znajdą wszystkie, każe swoim ludziom porwać Patty by szantażować bohatera. Proponuje mu że odda Patty za mapę Stalowobrodego. Jeżeli Bezimienny odrzuci układ Romanov zginie wraz ze swoją załogą przed jaskinią skarbu fałszywych grobów, a jeśli przystanie na jego układ zginie przed tajnym wejściem do miasta, zabity przez herosa i Patty.

Ciekawostki

  • W Risen 2: Mroczne Wody duch Stalowobrodego mówi Bezimiennemu, że Romanov wierzył w duchy i panicznie się ich bał.
  • W Risen 3: Władcy Tytanów można znaleźć kufer z jego skarbem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki