FANDOM

Rick – postać występująca w grze Risen 2: Mroczne Wody. Jest to opiekun magazynu w mieście portowym na Antigui.

Risen 2: Mroczne Wody

Zaraz po przypłynięciu Czarnej Betty do portu poszedł sprawdzić kto na niej przypłynął. Jest zatem pierwszą osobą napotkaną na Antigui. Bardzo szokuje go widok Bezimiennego jako kapitana mimo tak młodego wieku. Chwilę przed zejściem na ląd Patty mówi bohaterowi, że na statku kończą się zapasy i jak się okazuje - Rick może zapewnić część z nich. Jedyną przeszkodą jest embargo handlowe nałożone przez Alvareza. Najprostszym sposobem jest zastraszenie go. W taki czy inny sposób Bezimienny zapewnia Czarnej Betty wodę i proch. Zapewnienie źródła tych dóbr jest także konieczne przy zaopatrywaniu okrętu Slayne'a. Przez pewien czas nie można z nim porozmawiać - powtarza tylko kwestię, że pewnego dnia też zostanie kapitanem. Zależy mu na zdobyciu jakiegoś skarbu, a tych na Antigui nie brakuje. Wystarczy, że bohater zaniesie mu jedną z map, które bardzo łatwo zdobyć (nie musi być to mapa do "pełnego" skarbu), a Rick powie, że pozbiera najpotrzebniejszy sprzęt i zaraz wyrusza po skarb. Po jakimś czasie bohatera zagaduje Scarlett, która pyta czy nie wie co stało się z Rickiem. Jest zdziwiony tymi wieściami i postanawia odnaleźć niedoszłego poszukiwacza skarbów. Odnajduje go w okolicy Wielkiego wodospadu przy małym obozie. Mówi, że spędził noc w dżungli samotnie i, że to był jego największy koszmar. Prosi herosa, by ten odprowadził go do miasta, na co się zgadza. Na miejscu stwierdzają, że przygody nie są dla wszystkich, a Rick wynagradza swego wybawcę uśmierzaczem bólu.

Dalsze losy

Po śmierci Mary Rick zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach. Jego miejsce, jako opiekuna magazynu, zajął Flynn.

Ciekawostki

  • Przy zastraszeniu Bezimienny mówi, że Rick załaduje jego statek, albo niedługo będą go nazywać "Rickiem kastracikiem". Można się wtedy dowiedzieć, że piraci zawsze grozili mu kastracją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki