FANDOM

Ranapiri
Ranapiri (R2) (by Jao98).png
Informacje
  • Przynależność
  • Tytuł
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
Inne
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing polski
  • Kod
  • spawn Ranapiri 

Ranapiri – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to starszy Tonka należący do plemienia Shaganumbi.

Przed akcją gry

Dawniej był jednym z najlepszych tonków w wiosce.

Risen 2: Mroczne Wody

Całymi dniami pilnuje wioski stojąc przy jednej z chat. Jest przyjaźnie nastawiony do Bezimiennego i może wyjaśnić mu wiele rzeczy na temat swojego plemienia i języka (jeśli bohater jest w trakcie przeszpiegów dla Venturo Ranapiri może mu też powiedzieć ilu wojowników Chaka Bakir wziął ze sobą do Świątyni Ziemi). Chani zleca bohaterowi odnalezienie zaginionego wojownika -Tahany i jeśli nie znalazł go wcześniej może pójść z tym problemem do Ranapiriego - pokaże mu gdzie ostatnio widział Tahanę. Gdy już podchodzą do wieży Torresa tonka mówi, że nie pójdzie dalej i wraca do wioski. Gdy Tahana zostaje uwolniony Ranapiri cieszy się z tych wieści i radzi natychmiast zanieść je córce wodza. Może nauczyć Bezimiennego rzucania włócznią oraz sprzedać m.in. niezbędne w rytuałach voodoo oczy i zęby.

Nauczyciel

Może też nauczyć bohatera walki włócznią:

Dalsze losy

Najpewniej pozostał w plemieniu Shaganumbi, gdzie zapanował spokój po zabiciu Mary. Jeśli Bezimienny podążył drogą Inkwizycji Chaka Bakir zginął, więc Ranapiri mógł zostać nowym wodzem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki