FANDOM

Ralf

Ralf Marczinczik – dyrektor artystyczny, ilustrator i osoba zajmująca się marketingiem. Pracował przy grach Gothic, Gothic III, Risen, Risen 2: Mroczne Wody.

Informacje

Fragment wywiadu z Ralfem Marczinczikiem: 

Imię i nazwisko: Ralf Marczinczik

Czym się zajmuje w PB: Dyrektor artystyczny, ilustracje, koncept ogólny gry, marketing i PR

Wiek: 41

Edukacja: (off-set printer) Drukarz(?) i kompozytor, studiował komunikację, grafikę, nieetatowy ilustrator, dyrektor artystyczny

Kariera zawodowa: 1001(drobiazgów – przy.red.) – kierownik departamentu/dyrektor artystyczny Phenomedia AG, ilustrator agencji ogłoszeniowych i wydawców, Dyrektor artystyczny w PB.

Praca przy: Niezliczona ilość zwykłych gierek, włączając w to Moorhuhn, Sven Bomwollen, CrazyKickers, Gothic I i III. Jeśli wpiszecie w Google moje imię wyświetlą się Wam inne wielkie tytuły…

Ulubiona muzyka: Duża różnorodność – zaczynając od „Dead can Dance”(australijska grupa muzyczna) przez „Goldfrapp” kończąc na zmodernizowanej muzyce elektronicznej.

Ulubiona gra: Seria ‚The Myst’ – co nie jest szczególnie zaskakujące dla grafika artystycznego, nieprawdaż? Najmocniejsza strona: 160 kilo nacisku na ławę – niewiele mniej do wyciśnięcia.

Czego nie możesz znieść: Ludzi, którzy zamykają się ze swoimi oświadczeniami przeszkadzając sobie w uczeniu się czegoś nowego.

Co daje Ci najwięcej satysfakcji: Cóż – jestem otoczony przez dlatego mam słabość do filmów i książek. Obecnie uczę się grać na balafonie(ksylofon afrykański – przyp. red.) oraz równocześnie szlifuję mój francuski.

Co chciałbyś zobaczyć w grze: wiarygodne, kompletne postacie – a nie pocięte tekstury.

Czy martwisz się brakiem pomysłów na grę: Nie – moja kreatywność budzi się wraz ze mną każdego ranka bez żadnych kłopotów i szczęśliwie, nie muszę myśleć skąd przychodzą pomysły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki