FANDOM

Potaka – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on Indianinem z plemienia Marakajów.

Przed akcją gry

Gdy wśród plemienia Marakajów zginął syn wodza - Pagabudu - stary chaka Datu postanowił zorganizować wybór nowego chaki. Jednym z wytypowanych był Zaalu, Potaka natomiast został jego halmakiem - ogólnym wsparciem w tym trudnym wyzwaniu.

Risen 2: Mroczne Wody

Jako halmak Zaalu ma pomagać wielkiemu tonce, jak o nim myśli, w objęciu stanowiska chaki Marakajów. Jeżeli na Wybrzeżu Ostrzy Bezimienny został hoshi Shaganumbi może sam pomóc Zaalu w zdobyciu tytułu. Tonka zgadza się, jednak najpierw, za radą jego i Datu, musi objąć to stanowisko pokonując obecnego halmaka Zaalu - Potakę. Jest dzielnym i twardym wojownikiem, lecz oczywiście nie jest niepokonany. Jeśli bohater go pokona lub zastraszy (żaden sposób nie jest prosty) Potaka traci tytuł, a jego wieloletni przyjaciel zostaje chaką. Jeśli jednak sprzymierzy się z Inkwizycją i zechce zaingerować w wybór chaki Marakajów i tak będzie musiał stoczyć z nim pojedynek, jednak przy takim obrocie spraw role się odwrócą i przegrana Potaki oznaczać będzie przegraną Zaalu.

Dalsze losy

Potaka pozostaje wśród Marakajów, którzy zależnie od poczynań Bezimiennego są później dowodzeni przez Zaalu lub Hakeke.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki