FANDOM

Piaskowy diabeł – insektopodobne stworzenie, występujące w Risen 2: Mroczne Wody. W Risen 3: Władcy Tytanów można spotkać kilka niedobitków tej zarazy. Piaskowe diabły pochodzą z ukrytych głębin morza. Na plażach, w pobliżu dużych zbiorników wodnych poszukują pożywienia. Egzystują w licznym grupkach, często w otoczeniu wielkich krabów. Najmniejsza grupa tych stworzeń liczy dwa osobniki a największa liczy sześć osobników.  

Wygląd

Ich charakterystycznym znakiem jest święcące lumiscent, które ma za zadanie zwabiać przeróżne ofiary oraz nieostrożnych poszukiwaczy przygód. Przypominają krzyżówkę piranii, ryby głębinowej i owada. Są pokryte lekko brązowym pancerzem. 

Walka

Atakują w grupie, czekając na ofiarę zakopane w piasku. Są szybkie i niezwykle zwinne. Może się zdarzyć, iż będą przebywać na powierzchni. Ich pierwszym atakiem zawsze jest rozbieg z podskokiem do ofiary, następnym atakiem jest zwykłe gryzienie w nogi ludzi. Po jakimś czasie mogą ponowić atak z rozpędu.  

Sposób pokonania

Będąc początkującym graczem bez umiejętności kopniak i dobrej broni najlepiej walczyć z nimi za pomocą muszkietu z bagnetem. Posiadając pistolet i umiejętność zwiększającą obrażenia walka z nimi jest jeszcze łatwiejsza, wtedy już nie powinny sprawiać kłopotów.
PD poprawka

Piaskowy diabeł kopiący w piachu.

Risen 2: Mroczne Wody

Stworzyła je Władczyni Tytanów - Mara by jej służyły w jej morskich podbojach. Były ich najwięcej z pośród wszystkich stworów Mary. Po jej śmierci większość z nich zdechła, ale część przeżyła.

Risen 3: Władcy Tytanów

Zagubiony na niektórych plażach można znaleźć kilka niedobitków tej gromady insektów.

Osiągnięcia związane z piaskowymi diabłami

Więcej z Fandomu

Losowa wiki