FANDOM

Pedro
Pedro (R2) (by Jao98)
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Urzędnik 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing polski
  • Dubbing angielski

Pedro – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest urzędnikiem Inkwizycji.

Risen 2: Mroczne Wody

Urzęduje w Puerto Sacarico, na wyspie Tacarigua, gdzie pilnuje dostaw cukru do Caldery. Gdy Czarna Betty dobija do brzegu Tacarigui, Bezimienny może, za radą Roqueforta, dowiedzieć się od Pedra gdzie zdobyć zaopatrzenie przed wyprawą do dżungli - żywności, ubrania, a nawet pracy za kilka monet. Po dostarczeniu Berbeluchowi listu gubernatora Di Fuego pirat odsyła bohatera do Portu, by rozwiązał kwestię kradzieży cukru. Złoto, które należy zanieść Di Fuego należy wziąć od Pedra - może być to cały dochód, czyli 200 sztuk złota, które w pełni zadowolą gubernatora, lecz jeśli Bezimienny posiada 20 punktów biegłości w zastraszaniu może wywindować wartość do 300. Po rozwiązaniu kwestii cukru Pedro nie odgrywa w grze żadnej roli.

Dalsze losy

Nie występuje w Risen 3: Władcy Tytanów, więc przy ataku Cieni najpewniej zginął lub ewakuowano go z innymi cywilami.

Ciekawostki

  • "Pedro" znaczy po hiszpańsku "Piotr".
  • Jeśli pod koniec pierwszej rozmowy Bezimienny poprawnie poda mu numer skrzyni, na której skończył liczenie otrzyma na Calderze butelkę rumu od Campbella.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki