FANDOM

Palomo – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest piratem z załogi kapitana Garcii.

Przed akcją gry

Wraz z kapitanem i kilkoma kolegami ze statku napadli wyprawę komendanta Corrientesa - zabili niemal wszystkich, poza skrybą Angusem, zabrali pancerze Inkwizycji i podszywając się pod "niebieskie płaszcze" zamieszkali wśród Marakajów.

Risen 2: Mroczne Wody

Przesiaduje na ławce przed szałasem Garcii. Opowiada, że jakiś czas temu starli się z ludźmi kapitana i choć dali im popalić jeden z nich - Czarny Pies - dziabnął go swoim mieczem zadając mu bolesną ranę kłutą. Próbuje uśpić czujność Bezimiennego mówiąc, że wojuje z piratami od bardzo dawna, a całą wypowiedź wzmacnia wulgaryzmami. Bohater oferuje odnalezienie i zabicie Czarnego Psa. Pirat jest pewien, że oprawca wciąż czai się w pobliżu wioski czekając na okazję do wykończenia swego celu. Bez wahania zgadza się na propozycję młodego kapitana, prosi jedynie upewnić się, że już nikogo nie skrzywdzi. Po zabiciu go i jego trzech kompanów należy napastnika przeszukać, by zabrać jego sztylet - ten sam, którym dźgnął Palomo. Po pokazaniu go fałszywemu protektorowi ten wierzy w słowa bohatera. Sam sztylet można mu sprzedać za tysiąc sztuk złota lub zatrzymać dla siebie. W dalszej fazie gry ma miejsce konfrontacja z załogą Garcii, w której Palomo ginie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki