Fandom

Risenpedia

Pallas

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Pallas – postać, występująca w Risen. Jest on magiem, pilnuje bram Wulkanicznej Twierdzy. Może uczyć Bezimiennego magii Kryształu Lodu gdyż jest jego mistrzem.

Przed akcją gry

Był jednym z magów. Gdy przybyła Inkwizycja jak inni podporządkował się Inkwizytorowi.

Risen

Decyduje o tym kto wchodzi i wychodzi z klasztoru. Jeśli Bezimienny został pojmany przez wojowników zakonu, lub zgłosił się dobrowolnie zostanie przez niego. Jeżeli Bohater zgłosił się dobrowolnie mag pozwoli mu wybrać czy chce przystąpić do Inkwizycji czy do magów. Jeżeli jeszcze tego nie zrobił, Pallas zleca zadanie głównemu bohaterowi polegające na udanie się do miasta, gdzie następnie ma pomóc Carlosowi w utrzymaniu porządku. Gdy mistrz Ignatius zleci Bohaterowi poszukiwanie Kryształu Ognia, mistrz Abrax wyśle go po dostawę roślin, bądź mistrz Cyrus pośle po artefakty do Seweryna, Pallas otworzy bramę do twierdzy. Od tego czasu zawsze będzie otwarta. Kiedy Inkwizytor otworzy bramę do wulkanu zginie walcząc z Jaszczuroczłekami. Wtedy Ignatius zleci Bezimiennemu odzyskanie notatek Pallasa na temat magii lodu. Od tego czasu to Ignatius jest również mistrzem Kryształu Lodu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki