FANDOM

Osorio – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody i Risen 3: Władcy Tytanów. Jest kucharzem mieszkającym w Puerto Sacarico.

Przed akcją gry

Nie wiadomo jak dokładnie dostał się na Tacariguę, ale najpewniej zgłosił się na ochotnika, gdy Inkwizycja zakładała kolonię na wyspie.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny przyszedł do niego by zdobyć trochę zapasów, potrzebnych mu by dostać się do Kryjówki piratów. Osorio chwilę użalał się nad sobą, a po tym bohater spytał go, czy nie ma dla niego jakiejś pracy. Kiedy kuchta to usłyszał, zapytał ochotnika czy umie gotować, lecz odpowiedź przekonała go, że jednak nie. Po chwili zauważył Patty i uznał że wygląda na taką co umie gotować, ale kobieta rozgniewała się jego słowami. Kiedy Bezimienny przekonał ją, do podjęcia pracy, kucharz kazał mu zanieść grog dla strażników na plantacji trzciny cukrowej, a gdy wrócił, przekazał Osoriowi świeże mięso od protektora Thompkinsa i wiadomość o wykonaniu zadania, za co kuchta zapłacił mu dwieście sztuk złota i kazał odejść.

Risen 3: Władcy Tytanów

Gdy Sebastiano przejmuje władzę w Puerto Sacarico Osorio został wygnany z osady. Za dom posłużyły mu resztki chatki na zgliszczach dawnej plantacji Rileya, na której zamieszkał z trzema tubylczymi niewolnikami. Pomagali sobie nawzajem, mimo że werbalnie nie mogli się ze sobą porozumieć. W rozmowie z Zagubionym mówi, że został okradziony przez ptaka, który pojawił się znienacka i porwał jego sakiewkę i prosi bohatera o pomoc. Jako trop wskazuje mu górę za Puerto Sacarico. Złodziejem okazuje się być pirat - Hawke, który posiadł zaklęcie voodoo zdolność latania. Niezależnie od losów złodzieja i sposobu odzyskania sakiewki Zagubiony wraca do Osorio z dobrą wiadomością i jego własnością. Kucharz może sprzedać mu trochę broni, ubrań, amunicji i tym podobnych rzeczy.

Dalsze losy

Najpewniej nadal mieszka na plantacji z niewolnikami lub odpłynął.

Ciekawostki

  • Jeśli Bezimienny skłamie podczas rozmowy z Osoriem w trakcie wykonywania zadania "Mięso dla kucharza" i uda że nie we nic o dostawie mięsa od Thompkinsa, misja zostania anulowana, a z zachowanym mięsem nie można nic zrobić.
  • Mówi Bezimiennemu, że zatrudni Patty na cały zień, lecz może ją zwolnić nawet chwilę od rozmowy. Czas pracy Patty to czas po jakim bohater poinformuje Osoria o dostawie rumu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki