FANDOM

Obóz Inkwizycji w Zatoce Marakajów – obóz założony przez Inkwizycję w Zatoce Marakajów po utracie swojego statku. Położony jest przy starej świątyni Marakajów na skraju dżungli. Protektorzy rozmieścili na wybrzeżu kilka dział do obrony przed piratami, a ocalałe zapasy ukryli w pobliskiej świątyni. Dowódcą obozu jest komendant Valdez.

Przed akcją gry

W miejscu przyszłego obozu tubylcy wybudowali jedną ze swych świątyń oraz mały kamienny port.

Risen 2: Mroczne Wody

Gdy przybyła wyprawa komendanta Corrientesa, kapitan Garcia zatopił statek Inkwizycji. Protektorom udało się ocalić tylko część ich dobytku m.in. armaty które ustawili na wybrzeżu. Komendant wyruszył w głąb lądu by szukać pomocy u Marakajów, pozostawiając dziewięciu swych ludzi pod rozkazami Valdeza. Kilka dni później do portu zacumowała Czarna Betty. Bezimienny po zaznajomieniu się z sytuacją udał się w głąb lądu śladami Corrientesa. Opcjonalnie, mógł do obozu przyprowadzić Angusa.

Mieszkańcy

  • Angus (jeśli przeżyje).
  • Marcos – kanonier.
  • Mercutio – handlarz i kwatermistrz.
  • Valdez – komendant i przywódca obozu.
  • Sześciu protektorów nieznanych z imienia

Dalsze losy

Obóz mógł zostać opuszczony z powodu utraty ludzi z wyprawy, lub stać się miejscem głównej bazy Inkwizycji w Zatoce Marakajów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki