FANDOM

Nuri – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest jednym z gnomów z Wyspy Złodziei.

Risen 2: Mroczne Wody

Mieszka w jaskini na przeciw groty Kaana. Jedynym słowem z ludzkiego języka, które zna jest "co", więc rozmowa z gnomem przysparza Bezimiennemu sporo kłopotów. Jaffar do zbudowania tratwy, na której obaj odpłyną na Tacariguę potrzebuje między innymi koszul. Poradził piratowi, by ten zapytał o nie pozostałe gnomy. Nuri nie rozumie nawet powolnego pytania "CZY MASZ KOSZULE?", więc bohater postanawia, że pokaże gnomowi o co mu chodzi. Po zdobyciu egzemplarzy od Zekiego i/lub Ulviego pokazuje Nuri odzież. Gnom odpowiada, że ma koszule, ale da je Bezimiennemu jeśli ten przyniesie mu "dako bala". Nie znając choćby słowa w języku gnomów bohater udaje się do przywódcy gnomów. Ten opowiada, że "dako" to coś bardzo, bardzo ciemnego, a "bala" - coś okrągłego. Kapitan próbuje przekonać gnoma wszystkim, co ma, oczywiście poczynając od monet, ale w odpowiedzi na każdy przedmiot słyszy tylko "ni", "e-e", "nie - kaka". Dopiero czarna perła zainteresuje gnoma, ale to i tak nie wystarczy. Po dostarczeniu perły czarnej jak noc przekonuje gnoma, który dziękuje i w podzięce odstępuje bohaterowi swą koszulę.

Dalsze losy

Najpewniej nadal mieszka na Wyspie Złodziei, która po śmierci Mary stała się dużo bezpieczniejsza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki