FANDOM

Nietoperz jaskiniowy – bestia, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to wielki nietoperz. Można je spotkać w jaskiniach i świątyniach, pojedynczo lub w grupach około trój-osobowych.

Wygląd

Jest to wielki nietoperz (wysoki na około dwa metry i długie na około trzy). Mimo iż posiada skrzydła nie może latać gdyż skrzydła te są cienkie i podziurawione. Posiada cztery palce w przedniej łapie z czego jeden jest przeciwstawny. Jego głowa posiada nietypowe trzy wyrostki na podbródku.

Walka

Podczas walki rzucają się na bohatera swymi szponami i zębami. Nie powinny sprawić większych kłopotów doświadczonym podróżnikom, lecz nowicjusze mogą mieć problemy nawet z jedną z tych bestii.

Sposób pokonania

Dla "zielonego" poszukiwacza przygód najlepszym sposobem na walkę z nim jest walka dystansowa, lub walka wręcz w towarzystwie kompana. Doświadczony gracz powinien poradzić sobie z nim w pojedynkę bez większych komplikacji.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny ma możliwość spotkać go na Tacarigui, Antigui, Wyspie Sztormów, Wyspie Skarbów i Wyspie Złodziei. Po zabiciu ich bohater otrzymuje sto punktów chwały. Może też z nich wyciągnąć szpon oraz ucho, jeśli posiada piłę do kości i nóż rytualny.

Osiągnięcia związane z nietoperzem jaskiniowym

Więcej z Fandomu

Losowa wiki