FANDOM

Nahele – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest ona duchem dawnej chaki Plemienia Wichrów.

Przed akcją gry

Spokojnie rządziła w plemieniu, lecz pewnego dnia przybyła do nich Mara. Zależało jej na złocie i niewolnikach. Chace dała Amulet Ziemi, przy jego pomocy zniewoliła także całe plemię. Jednak Indianom się to nie podobało i powstali przeciw niej. Nahele jako chaka została przeklęta. Zdołała zamienić Władczynię Tytanów w kamień, ale nie zniszczyć.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny odnajduje ją tkwiącą w przeklętej egzystencji od tysiąca lat. Opowiada mu swoje dzieje i nieco o pozostałych chakach, których także Mara przeklęła. Poszukuje potężnego artefaktu, czegoś potężniejszego od śmieci. Tym artefaktem jest berło czaszki. Dzięki niemu odzyska spokój i odda je bohaterowi, lecz najpierw musi jej przynieść niezbędne składniki. W tej sprawie odsyła go do pozostałych duchów. Musi zdobyć trofeum łowcy, włócznię wojownika i łup złodzieja. Podczas zdobywania wszystkich potrzebnych rzeczy może, za trzysta sztuk złota wykonać dla niego klucz do skrzyni Akando. Gdy bohater wraca z potrzebnymi materiałami oddaje je duchowi wraz kilkoma włóknami z kapelusza, który Bezimienny odziedziczył po Stalowobrodym i tworzy berło. Klątwa schodzi wtedy także i z niej. Każe zanieść berło Tao, który będzie wiedział, co robić. Zapowiada Bezimiennemu, że przed nim ciężka przeprawa, ale widzi też, że jest on w stanie dokonać tego, co chakom jej czasów się nie udało. Po tej rozmowie żegna się życząc powodzenia w walce z Marą i znika.

Ciekawostki

  • W czasach Nahele nie było żadnego problemu w objęciu tytułu chaki przez kobietę, jednak po Wojnie Władców Tytanów sporo się zmieniło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki