FANDOM

Motega - jest jednym z duchów zamieszkujących zaświaty. Występuje w Risen 2: Mroczne Wody.

Przed akcją gry

Był wodzem Klanu Wody, jednym z czterach chaków, którzy otrzymali od Mary potężne, magiczne artefakty w nagrodę za zniewolenie własego ludu. Motega otrzymał Harpun Tytanów, jednak postanowił sprzeciwić się Marze. Wyruszył na spotkanie innymi wodzami, by poprosić ich o pomoc. W międzyczasie goryl srebrnogrzbiety zaatakował i zabił jego rodzinę, za co Motega całkowicie się obwinia. Próbował zemścić się na Marze, jednak nie zdołał tego uczynić i jego dusza została przez nią przeklęta, a następnie uwięziona w zaświatach na przeszło tysiąc lat. Klątwę można zdjąć tylko zabijając goryla, lecz nieważne co Motega by uczynił i tak owa bestia powraca. 

Risen 2: Mroczne Wody

Motega przy pierwszym spotkaniu z Bezimiennym opowiada mu swoją historię i prosi go o pomoc w pozbyciu się goryla srebrnogrzbietego, przez którego jego dusza nie może zaznać spokoju. Bohater zgadza się i razem z duchem udają się do jaskini, gdzie razem zabijają bestię. Motega w swej radości przekazuje bohaterowi swój najcenniejszy skarb - czaskę nieumarłego zwierzęcia - a następnie udaje się na wieczny spoczynek.

Ciekawostki

  • Czasem mówi przestawnym szykiem zdania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki