FANDOM

Morris – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Był jeden z piratów z Tacarigui.

Przed akcją gry

O jego przeszłości wiadomo niewiele, jedynie tyle, że niedługo przed przybyciem Bezimiennego zabawił się z Lolą, lecz nie zapłacił, przez co prostytutka obraziła się na niego i nie chciała o nim więcej słyszeć.

Jakiś czas temu włamał się także do pokoju Berbelucha, by podkraść kilka butelek rumu, którego ten ostatnio żałował piratom, lecz złapał go "ten gbur" Alister. Przy ucieczce stracił połowę swoich rzeczy. Potrzebował złota, a nie miał nic co mógłby na nie wymienić u Flannigana.

Risen 2: Mroczne Wody

Stoi przy ognisku obok Curtisa. Zagadany przez Bezimiennego jest przyjaźnie nastawiony i opowiada cała przykrą historię ostatniej nocy. Prosi bohatera by ten rozejrzał się po pokoju Berbelucha, lecz musi to zrobić tak, by nikt go nie nakrył. Podstawą jest umiejętność skradania oraz należy poczekać do nocy. Za radą Morrisa przyszły kapitan czeka, aż Elia pójdzie spać, a Lola zajmie Alistera. Niedaleko Morrisa leży także jego kapelusz. Gdy ten zobaczy, że Bezimienny go nosi zachce natychmiastowego zwrotu. Najciekawszym rozwiązaniem jest walka o kapelusz. Gdy Morris przegra nie zgłasza żadnych sprzeciwów i odstępuje nakrycie głowy zwycięzcy. Kiedy już ten dołączy do załogi Stalowobrodego na okręt wchodzi część załogi, w tym także Morris. Do odpłynięcia obgaduje z Blake'iem kwestię nowego członka załogi. Na Wybrzeżu Ostrzy ginie podczas ataku Krakena.

Ciekawostki

  • W rozmowie błędnie wymawia imię Flannigana - [flaningan]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki