Fandom

Risenpedia

Morgan

1607stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Morgan – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody oraz Risen 3: Władcy Tytanów. Jest to jeden z piratów z Antigui.

Przed akcją gry

Pływał po Morzach Południowych jako jeden z najlepszych sterników na różnych statkach – małych, dużych, jak sam twierdzi – z każdym da sobie radę.

Risen 2: Mroczne Wody

Przesiaduje w karczmie Spencera w mieście. Może opowiedzieć Bezimiennemu o swojej przeszłości. Brak pracy strasznie go nudzi, więc pyta nowego w mieście kapitana czy nie przydałby mu się sternik. Bohater ma już Patty, zatem odpowiada, że wystarczy mu jego dotychczasowy sternik, ten jednak czuje się oburzony, że kapitan woli kobietę zamiast niego. Po niedługim czasie pojawia się praca dla Morgana w postaci potrzebującego kapitana Slayne'a – nie opuści portu, gdyż zdenerwował go jego ostatni sternik, co przypłacił życiem. Morgan jednak uważa Slayne'a za kompletnego świra, który nie cofnie się przed zabiciem członka własnej załogi. Ostatecznie daje się przekonać na mały konkurs – piracki trójbój. Składa się on z trzech wyzwań – walki, picia i konkurencji w strzelaniu. Jeśli Bezimienny wygra przynajmniej dwa z nich pirat zgodzi się dołączyć do Slayne'a.

Risen 3: Władcy Tytanów

Po śmierci Slayne'a, Morgan zdobył własny okręt. Po zdobyciu władzy, stał się nieobliczalny. Zaczął rabować wszystkie napotkane statki. Spotkał również Zagubionego, którego od razu zaatakował. Bitwa jednak skończyła się dla niego śmiercią.

Ostatnie słowa

Morgan: Tylko jeden z nas wyjdzie z tego żywy. Stawiam na Siebie!

Ciekawostki

Ogólne

  • W rzeczywistości żył kapitan o tym nazwisku - Henry Morgan, istnieje też rum o nazwie "Kapitan Morgan".

Risen 2: Mroczne Wody

  • Nawet jeśli Morgan przegra swój trójbój nie pójdzie na okręt Slayne'a.
  • Podobnie jak z O'Brianem, można z nim urządzać nieograniczone ilości konkursu w piciu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki