Wikia

Risenpedia

Morgan

Komentarze0
1123strony na
tej wiki
Morgan
R2 • R3
Morgan (R2)
Morgan w Risen 2
Informacje
  • Gildia
  • Zawód
  • Sternik 
  • Miejsce zamieszkania
  • Miejsce pobytu
  • Dodatkowe
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing
Morgan
R2 • R3
Morgan wygrażający Zagubionemu
Morgan w Risen 3
Informacje
  • Gildia
  • Zawód
  • Kapitan 
  • Noszony strój
  • Status
  • Nie żyje 

Morgan – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody oraz Risen 3: Władcy Tytanów.

Przed akcją gry Edytuj

Pływał po Morzach Południowych jako jeden z najlepszych sterników na różnych statkach – małych, dużych, jak sam twierdzi – z każdym da sobie radę.

Risen 2: Mroczne Wody Edytuj

Jest piratem mieszkającym na Antigui. Przesiaduje w karczmie Spencera w mieście. Może opowiedzieć Bezimiennemu o swojej przeszłości. Brak pracy strasznie go nudzi, więc pyta nowego w mieście kapitana czy nie przydałby mu się sternik. Bohater ma już Patty, zatem odpowiada, że wystarczy mu jego dotychczasowy sternik, ten jednak czuje się oburzony, że kapitan woli kobietę zamiast niego. Po niedługim czasie pojawia się praca dla Morgana w postaci potrzebującego kapitana Slayne'a – nie opuści portu, gdyż zdenerwował go jego ostatni sternik, co przypłacił życiem. Morgan jednak uważa Slayne'a za kompletnego świra, który nie cofnie się przed zabiciem członka własnej załogi. Ostatecznie daje się przekonać na mały konkurs – piracki trójbój. Składa się on z trzech wyzwań – walki, picia i konkurencji w strzelaniu. Jeśli Bezimienny wygra przynajmniej dwa z nich pirat zgodzi się dołączyć do Slayne'a.

Risen 3: Władcy Tytanów Edytuj

Po śmierci Slayne'a, Morgan przejął jego okręt. Po zdobyciu władzy, stał się nieobliczalny. Zaczął rabować wszystkie napotkane statki. Spotkał również Zagubionego, którego od razu zaatakował. Bitwa jednak skończyła się dla niego śmiercią.

Ciekawostki Edytuj

  • Nawet jeśli Morgan przegra swój trójbój nie pójdzie na okręt Slayne'a;
  • Podobnie jak z O'Brianem z Morganem także można urządzać nieograniczone ilości konkursu w piciu.

Więcej od Wikii

Losowa wiki