Wikia

Risenpedia

Morgan

Dyskusja0
983strony na
tej wiki
Morgan
Morgan (by Jakimix135xd)
Informacje
  • Gildia
  • Zawód
  • Sternik 
  • Miejsce zamieszkania
  • Miejsce pobytu
  • Dzierżona broń
  • Noszony strój
  • Dodatkowe
  • Urządza konkursy w piciu 
  • Występowanie
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing
Morgan - postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest piratem mieszkającym na Antigui.

Przed akcją gryEdytuj

Pływał po morzach południowych jako jeden z najlepszych sterników na różnych statkach - małych, dużych, jak sam twierdzi - z każdym da sobie radę.

Risen 2: Mroczne WodyEdytuj

Przesiaduje w karczmie Spencera w mieście. Może opowiedzieć Bezimiennemu o swojej przeszłości. Brak pracy strasznie go nudzi, więc pyta nowego w mieście kapitana czy nie przydałby mu się sternik. Bohater ma już Patty, zatem odpowiada, że wystarczy mu jego dotychczasowy sternik, ten jednak czuje się oburzony, że kapitan woli kobietę zamiast niego. Po niedługim czasie pojawia się praca dla Morgana w postaci potrzebującego kapitana Slayne'a - nie opuści portu, gdyż zdenerwował go jego ostatni sternik, co przypłacił życiem. Morgan jednak uważa Slayne'a za kompletnego świra, który nie cofnie się przed zabiciem członka własnej załogi. Ostatecznie daje się przekonać na mały konkurs - piracki trójbój. Składa się on z trzech wyzwań - walki, picia i konkurencji w strzelaniu. Jeśli Bezimienny wygra przynajmniej dwa z nich pirat zgodzi się dołączyć do Slayne'a.

Dalsze losyEdytuj

Po zabiciu Slayne'a ponownie stracił pracę, a po zabiciu Mary morza stały się dużo bezpieczniejsze, toteż z pewnością łatwiej mu było odzyskać pracę, choć przez pewien czas Bezimienny był jedynym kapitanem południa.

CiekawostkiEdytuj

  • Nawet jeśli Morgan przegra swój trójbój nie pójdzie na okręt Slayne'a;
  • podobnie jak z O'Brianem z Morganem także można urządzać nieograniczone ilości konkursu w piciu.

Więcej od Wikii

Losowa wiki