Wikia

Risenpedia

Morgan

1573strony na
tej wiki
Komentarze9
Morgan
R2 • R3
Morgan (R2).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Sternik 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing polski
  • Kod
  • Morgan 

Morgan
R2 • R3
Morgan (R3; Jakimix).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Strój
Inne
  • Status
  • Nie żyje 

Morgan – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody oraz Risen 3: Władcy Tytanów. Jest to jeden z piratów z Antigui.

Przed akcją gry

Pływał po Morzach Południowych jako jeden z najlepszych sterników na różnych statkach – małych, dużych, jak sam twierdzi – z każdym da sobie radę.

Risen 2: Mroczne Wody

Przesiaduje w karczmie Spencera w mieście. Może opowiedzieć Bezimiennemu o swojej przeszłości. Brak pracy strasznie go nudzi, więc pyta nowego w mieście kapitana czy nie przydałby mu się sternik. Bohater ma już Patty, zatem odpowiada, że wystarczy mu jego dotychczasowy sternik, ten jednak czuje się oburzony, że kapitan woli kobietę zamiast niego. Po niedługim czasie pojawia się praca dla Morgana w postaci potrzebującego kapitana Slayne'a – nie opuści portu, gdyż zdenerwował go jego ostatni sternik, co przypłacił życiem. Morgan jednak uważa Slayne'a za kompletnego świra, który nie cofnie się przed zabiciem członka własnej załogi. Ostatecznie daje się przekonać na mały konkurs – piracki trójbój. Składa się on z trzech wyzwań – walki, picia i konkurencji w strzelaniu. Jeśli Bezimienny wygra przynajmniej dwa z nich pirat zgodzi się dołączyć do Slayne'a.

Risen 3: Władcy Tytanów

Po śmierci Slayne'a, Morgan przejął jego okręt. Po zdobyciu władzy, stał się nieobliczalny. Zaczął rabować wszystkie napotkane statki. Spotkał również Zagubionego, którego od razu zaatakował. Bitwa jednak skończyła się dla niego śmiercią.

Ciekawostki

Risen 2: Mroczne Wody:

  • Nawet jeśli Morgan przegra swój trójbój nie pójdzie na okręt Slayne'a.
  • Podobnie jak z O'Brianem, można z nim urządzać nieograniczone ilości konkursu w piciu.

Ogólne:

  • W rzeczywistości żył kapitan o tym nazwisku - Henry Morgan, istnieje też rum o nazwie "Kapitan Morgan".

Więcej od Wikii

Losowa wiki