Fandom

Risenpedia

Monokl

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Monokl Tytanów – artefakt występujący w Risen I. Jest prawdopodobnie wykonany ze złota i rubinu wzmocnionych magią, dzięki czemu widać przez niego najpotężniejszych Tytanów.

Historia

Przed akcją gry

Ursegor dostał go od Mrocznego Boga by móc widzieć Tytanów. Gdy uwięził wszystkich został zdradzony przez Bogów i jego dusza została przykuta do jego tronu. Monokl został zabrany przez Kapłanów Saurian do jednej z ruin.

Setki lat po uwięzieniu Ursegora podczas Mrocznej Fali Monokl został odnaleziony przez Inkwizytora Mendozę, który szukał sposobu na powstrzymanie tytanów. Inkwizytor został opętany przez artefakt i zmienił się. Przestało go interesować wszystko poza powstrzymaniem Tytanów.

Risen I

Bezimienny pierwszy raz zobaczył Monokl, podczas gdy wraz z Sarą płynął na gapę statkiem Inkwizycji. Inkwizytor chciał wtedy zniszczyć Tytana Wody, lecz nie udało mu się tego dokonać. Podczas ataku na Świątynię w wulkanie, Bezimienny poznał pierwszego właściciela Monoklu, Ursegora. Dowiedział się potem, że Inkwizytor chciał użyć Tytana Ognia do zniszczenia innych Tytanów. Bezimienny wiedząc że Tytan zniszczy wyspę i nie uda się nad nim
Tytan Wody Widziany Przez Monokl.png

Tytan Wody widziany przez Monokl

zapanować, zdobył Pancerz Władcy Tytanów. Wrócił do wulkanu, pokonał Inkwizytora i zdobył Monokl, 

dzięki któremu mógł zobaczyć najpotężniejszych Tytanów, a przez to pokonać Tytana Ognia.

Dalsze losy

Później Bezimienny przyłączył się do Inkwizycji i wraz z nią odpłynął z Farangi, lecz Monokl zaczął przejmować nad nim władzę, jak wcześniej z Inkwizytorem Mendozą. By go ratować, Inkwizycja siłą odebrała mu Okular, lecz przy okazji pozbawiła go prawego oka. Po zdjęciu Monoklu bohatera zaczęły dręczyć koszmary i wizje, przez co uzależnił się od rumu. Dalsze losy artefaktu są nieznane. Prawdopodobnie Inkwizycja zniszczyła go, albo ukryła w bezpiecznym miejscu.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki