FANDOM

Miles – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on nosiwodą z Antigui.

Risen 2: Mroczne Wody

Na samym początku rozmowy pyta Bezimiennego czy przypadkiem nie ma rumu. Uważa rum za najlepszy napój, a co za tym idzie - swoją pracę za pozbawioną sensu. To właśnie z nim trzeba porozmawiać w sprawie wyposażenia Czarnej Bety i okrętu Slayne'a. Ten mówi, że nie może nic zrobić póki wszystkim kieruje Butch. Jego zadaniem było dopilnowanie nosiwodów pod kątem przestrzegania embarga handlowego. Miles proponuje zatem małe przekupstwo lub zwabienie go do pobliskiej jaskini. Podążając ścieżką Inkwizycji bohater rzeczywiście musi tak zrobić, ale jeśli sprzymierzył się z Chani i nauczył się voodoo Miles proponuje użycie jej na Butchu, dodaje też, że z pewnością będzie świetną kukiełką. Po wyrwaniu mu kosmyka włosów i stworzeniu laleczki bohater wciela się w Butcha i nakazuje Milesowi powrócić do pracy.

Dalsze losy

Pozostaje przy pracy nosiwody na Antigui.

Ciekawostki

  • Dawniej pracował dla Alvareza, ale pił w pracy, czego ten bardzo nie lubił, i go wyrzucił z załogi.
  • Kiedy Miles proponuje użycia na Butchu voodoo Bezimienny mówi, że to świetny pomysł jak na zapijaczonego ścierwojada, co nawiązuje do serii Gothic.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki